takalasinpyyhkijän oot ilmeisesti ottanut pois? itse oon kans miettiny samaa, kun sitä niin harvoin tulee käytettyä vaikka lasi yleensä paskainen onkin :b sun autossa noi kromitkaan ei pistä pahasti silmään kun venteissaki on samaa 'sävyä'

pysyy juomat kylmänä ja jos ne on lämpimiä ne saa kylmiksi! kiitos ilmastoinnin. ja kahvit saa varmaan pysymään kuumina kun työntää ilmakanavista kuumaa ilmaa
kaikki vaan viemärinputkia biltemasta hakemaan : Djohnny kirjoitti:nonii.. komee kärry!takalasinpyyhkijän oot ilmeisesti ottanut pois? itse oon kans miettiny samaa, kun sitä niin harvoin tulee käytettyä vaikka lasi yleensä paskainen onkin :b sun autossa noi kromitkaan ei pistä pahasti silmään kun venteissaki on samaa 'sävyä'
![]()
minkä takia oot penkit ja sisustan ottanu vekka? et kai oikeesti meinaa rekisteröitä pakettiautoksi? :b tai sit huoltoautoksi se tulis kai vielä halvemmaksi.. ruuvipenkki vaan pultata lattiaan ja pakki jonnekkin jalkatilaan
Tarkoituksena olisi vaihtaa kaiuttimet, laittaa hieman äänieristystä paikkaan jos toiseen ja päällystää pilarit + katto alcantaralla.Antinontoxic kirjoitti:Pyyhin on otettu pois joo. Tuntui olevan enemmän haittaa kuin hyötyä.
Takapenkit lähti pois kun aloin imuroimaan auton sisustaa, ja no, yksi asia johti toiseenTarkoituksena olisi vaihtaa kaiuttimet, laittaa hieman äänieristystä paikkaan jos toiseen ja päällystää pilarit + katto alcantaralla.
ai mut sä meinaat oikein päällystää ne kaikki. miten toi kattoverhoilu? joudut kai kattoluukut ottaa irti, kun sun autossa näkyi sellaiset olevan. ootko jo johonki väriin päätynyt? mustaan varmaanki? 
Katto pitäisi irrota alaspäin, kun ottaa ensin irti kaikki sitä katossa pitävät osat (valot, taustapeili, aurinkolipat, kahvat...).
saat varmasti päällystettyä mut saako siinä enää sitä hissiä liikkumaan? jättää reunat ja se 'hissi' päällystämättä ? een tiedä.. mielenkiinnolla odotan millaisen sä siitä värkkäät 

Antinontoxic kirjoitti:Onnistuiskohan nuo merkinnät mustiin viiksiin tarroilla?
niistä vaan pitäisi saada hienot.. en tiedä oikein kun niissä tarroissa täytyy olla joku tausta, eihän ne ääriviivoja voi olla? ja tämä tausta ei mielellään saisi näkyä. tiedä sitten kumpi olisi parempi musta vai läpinäkyväjohnny kirjoitti:Antinontoxic kirjoitti:Onnistuiskohan nuo merkinnät mustiin viiksiin tarroilla?
MikaJ :n puheiden perusteella sen on onnistuttavaniistä vaan pitäisi saada hienot.. en tiedä oikein kun niissä tarroissa täytyy olla joku tausta, eihän ne ääriviivoja voi olla? ja tämä tausta ei mielellään saisi näkyä. tiedä sitten kumpi olisi parempi musta vai läpinäkyvä
Mini1380 kirjoitti:Mikä ihmeen tausta??
Irto symboleilla ne täytyy tehdä ja veikkaan et Mikakin tarkoitti niin.
pakkohan niissä on tausta olla vaikka irto symboleita ovatkin.
en sentään.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa