Jump to content
MINI² foorumi

Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 17.11.2017 in all areas

  1. 1 point
    Kyllä ne nippusiteet kestää,kumien kesto eri juttu.Nyky laadut niin kovia,että meinaa hajota kesässä.Ite oon käyttäny -60-70 luvulta olevia käytettyjä,ovat vielä kunnon kumia.
  2. 1 point
    Kimi

    Laatikko

    Tarkoittaa vetareiden liitosta. /kimi
  3. 1 point
    Ado50

    Kytkinpaneeli

    Tämä on Mk1 mallin katkaisijoiden paneli
  4. 1 point
    Eiköhän se ole GT Mailerin kone.Mulla on yks samanlainen tallessa ja se on myös 12H/298F.
  5. 1 point
    ranne

    Konepellin raidat

    Terve, ite maalautin kolmiraidan. Yhteensä leveys 97mm, valkoinen pikkuraita 7mm, väli 6,5mm, pääraita 70mm, väli 6,5mm ja taas valkoinen 7mm. Samaa väriä katon kanssa, komea tuli.
  6. 1 point
    Igor

    Uusi käyttäjä tervehtii!

    Tervetuloa! Teipit ei varsinaisesti ole omaan makuun, omasta poistin heti ensimmäiseksi. Mutta pitäähän sitä personoida. :) Alustasarja ei taida olla madaltavaa mallia? Ja onko toi siis kompuran vai kampuran hihnapyörä mikä on vaihdettu? Ahtimelle yleensä pistetään pienempää pyörää... Moottorin kylkeä varmaan kastelee venakopan tiivisteen vuoto. Helppo ja halpa remontti. 235 leveä kumi tuonne ei ihan helpolla mahdu. 215/45-17 ja sopivalla vanteen ET:llä tai spacereilla saa kaaren aika kivasti täyteen. Mutta silloinkin saattaa raapia kaareen kiinni. Ei ole iso ongelma, muovi antaa kyllä periksi. :) Ei se vesi sieltä lisäjarruvalolta kattoverhoiluun pääse. Kannattaa se tiiviste laittaa kuntoon. Lisäjarruvalo on muistaakseni kolmella pultilla kiinni. Ne näkyy kun avaat takaluukun.
  7. 1 point
    Mini1380

    R53 JCW -06

    Kierretangon sijaan kannattaa hommata sopivan mittaiset pinnapultit joissa ja niitä valkatessa ottaa huomioon että keskiosan kierteetön o on myös sopiva.
  8. 1 point
    imperial

    1000 kone.

    Lohko lienee peräisin 1098 cc koneesta. Niissä ei ollut reikää kuin vasta myöhemmin 70-luvulla, koska Mailereissa oli pitkään sähköinen bensapumppu. En muista että Mini 998cc koneissa olisi ollut kuvan mukaista lohkoa edes kaikissa ensimmäisissä tonnisissa Coopereissa. Jotenkin nyt tulee mieleen männänlaesta korkeapuristeinen MG 1100:n kone. Kampiakselissa pitäisi sitten olla valunumero 12G82 ja kannessa 12G295. Mutta kyllä männät kuitenkin lie vakiot. Toki jokin muukin selitys tälle lohkolle voi olla.
  9. 1 point
    mikke

    Cooperin ekat levyt?

    Niin ne riisinpopsijat kopioi kaiken. Minin moottorin ja näköjään kaiken muunkin, noi jarrut oli melkein peilikuva allegron satuloista. Saavat perkeleet vielä kestämään ne paremmin
  10. 1 point
    Turbo 69

    Kiinanjarrut

    Joo,välillä osien laatu on sellasta kuraa,että varmasti on jossain vinkuintiassa tehtyjä.Paras oli lehtijuttu alkuvuodesta,Suomen tulli oli takavarikoinu ison erän jarrupaloja.Tutkittaessa materiaali oli pääosin kamelinpaskaa.
  11. 1 point
    Turbo 69

    Mini- 66:n turbo päivitys

    Ei tietoa,miulla on tuohon mittatilauksena teetetty AMW:llä.Mahtuu pellin alle.Ollu pari kesää jo käytössä.
×