Jump to content
MINI² foorumi

Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content since 21.09.2017 in all areas

  1. 2 points
    Tossa muutama kuva mun vanhasta kannesta. Leikkeilin sen palasiksi kun se oli saanut sen verran kipeää ettei kannattanu enää ehostaa.
  2. 2 points
    Juge

    Miten Countryman nostetaan?

    Siitä renkaiden ihan välittömässä läheisyydessä on tunkalle paikat. Ne on yleensä kerrottu myös ohjekirjassa. Ihan tavallisella, noin parin kymmenen euron tunkalla on pärjännyt. Tosin, kun noita hommia tekee vähänkin useammin niin olisi varmaan hyvä satsata noin satasen hallitunkkaan jolloin ite tunkan laatu on vähän toista luokkaa kuin noissa parin kympin tunkissa. Ite oon ainakin niistä aina nostellut eikä ikään ole ollut ongelmia. Toinen vaihtoehto on ajaa Countrymani ristiriipuntaan tarpeeksi ison ojan päälle...:
  3. 1 point
    Huomasin tuossa loppu kesällä,että perän sivukopan laakerit on väljät.No,kone pois,ompahan helpompi ja samalla vois turbon vaihtaa pienenpään nyky-aikaseen. Puoli tuntia ruuvausta ja alaleuka pois.
  4. 1 point
    Kimi

    Mini 1000 -77

    Olen samaamieltä turkkulaisen kanssa, mutta aina noita tupsahtaa jostain. Jos teet irtokeulan niin suosittelen että hankit ihan uudet osat. Jos joudut spaklaamaan paljon esim nokkapellin rakoa umpeen niin spakkelit murtuu pois kun irrottelet keulaa ja se vääntyy. Tuota auton kuvaa kun katsoo tarkkaan niin näyttää siltä että on jatkettu loksua alaspäin jollain tapaa. Viimesimmän irtokeulan tein siten että leikkasin suoraan alaspäin nokkapellin takareunasta. Tuli huomattavasti siistimpi ja tukevampi kuin loksun muotoisesta. Hyväksyttiin tämä myös minitonni sääntöihin viime vuonna. /kimi
  5. 1 point
    Mini1380

    Mini 1000 -77

    Etukelkan etukiinnitys erilainen.
  6. 1 point
    Eikös siinä mene se akun irroituksen idea kokolailla hukkaan ellei ole vain akkua vaihtamassa.
  7. 1 point
    LeeHarvey

    Takatukivarren laakerit

    Rata-Minien erilliset yksiköt perustui varmaan eniten luokkariin. Ei saanut vaihtaa kuivaksi ja omina yksiköinään toimi eniten kumijousien tapaan. Eteen sai lisätä erilliset iskarit, mutta taakse ei. Tämä siis ryhmässä II.
  8. 1 point
    Ja tämän pitäisi olla korjattu palvelimen keksisäätöjen kautta. En saanut ainakaan itse enää toistettua ongelmaa.
  9. 1 point
    Kyllä maar. Tämä on tutkinnassa. Kirjautuminen myös tuntuu epäonnistuvan ensimmäisellä yrittämällä.
  10. 1 point
    Kimi

    Takatukivarren laakerit

    Mitä ihmeellistä ny tässä on? Ihan normaaleja korjauksia. Ei ole klapia, ei riskiä katkeamisesta. Kiinni vaan ja kovaa ajoa. Dynamic autoadjusted rear toe system. Works like a Buick!. /kimi
  11. 1 point
    ZepeteuZ

    Mikä kone?

    Minulla oli kanssa papereiden mukaan 850 ja niitattu 1000 koneen lätkä ja todellisuudessa oli 1300?!
×