Jump to content

Hude

Members
  • Content Count

    56
  • Joined

  • Last visited

About Hude

  • Rank
    Full Member

Profile Information

  • Location
    Joensuu
  • Autotalli
    Leyland Mini 1000, 1976.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tuossapa, tulee ratin vasemmalle puolelle.
  2. Uppia ilmotukselle, vielä olisi tarvetta.
  3. Hude

    Mini city

    Tarvikemallin mekaaninen pumppu on mulla toiminut lähelle 10 vuotta moitteetta. ja on muuten tarvike-/uustuotantomallin vilkkuviiksi on sama ongelmakapistus kuin tarvikehanatkin, susia jo syntyessään.
  4. Hude

    Mini city

    Tuossa aiemmin esillä olleesta lämppärin hanasta, elä osta uutta jos tuo on verryteltävissä toimintaan. Mulla kaksi uustuotantoa hajonnut ajossa, kolmatta en enää laita. Vähän aiheuttaa äkkiliikkeitä kun moottoritiellä tyrkkäsee jäähdytinnesteet tuulilasille..
  5. Onko kellään ylimääräisenä Vilkku-valonvaihtoviikseä? On siis yksi ja sama viiksi ratin vasemmalla puolella. Uusiotuotanto-osa taisi kestää n. 5 ajokertaa, toista en taida ostaa. Alkuperäisestä katkesi sisuksista muovinen "kynsi" katsastusmiehen runnomana, sitä en onnistunut liimailemaan kasaan. Laite siis Leyland Mini 1000 vm 1976. tarjoile tänne tai villematti.huttunen@gmail.com, 0405737903
  6. Voi vitalis, mitähän mun tonniseen tehty, kulkee jo pintakaasulla 120 km/h Mutta asiaan, voiko olla roska/kosteus tms kaasarissa/bensan seassa? Mulla nimittäin teki eilen hetkellisesti saman, ei nostanut kierroksia kuin ryyppy päällä. Tänä kesänä olen ajanut minillä vain pari kertaa, hetken rykimisen jälkeen toimi taas normaalisti = jotakin töfnää lienee oli hetkellisesti kaasarissa.
  7. Mulla kun oli sytytys pielessä puski mustaa savua jonnii verran.
  8. Olisi tarvetta mielellään mustille, vain hyväkuntoisille ovipahveille, takasivupahveille sekä vilkku/valonvaihtoviikselle 76:n miniin. Tarjoile jos löytyy! s.postilla villematti.huttunen@gmail.com puh:0405737903 tai jopa YV:llä.
  9. Vähän availin suojamuoveja ja jokin katkennut muovikynnen palanen sieltä tuli jo vastaan. Pitää irroittaa koko höskä ja funsia mitä sille keksii. Joko oli hyvä ajoitus rikkoontumiselle tai katsurilla vähän ronskit otteet :(
  10. Jes, Mini taas leimattu vuodeksi eteenpäin. Mutta jännästi hajosi katsastuksessa vilkun/valonvaihtimen viiksi.. Eli pitkille vaihto on täysin rento, ei tunnu sitä pykälää, joka tulisi olla lyhyiltä pitkille vaihtaessa. Vilkkuhommat toimii normaalisti. Onko kokemuksia saako sepitettyä vai uutta viikseä tilaukseen? kyseessä -76 mk4 mini.
  11. Oli muuten löysällä tuo mutteri! Asettui vuoto täysin kiristyksen jälkeen.
  12. Ny tuli sellainen vastaus kuvineen, että kumarraan syvään, kiitokset. Kaasuttimen kanssa mielellään noudattaa pienta varovaisuutta, ettei ajokauden alussa ei tartte etsiä vietereitä autotallin lattialta :D
  13. HS2:n, Mekaaninen pumppu, ajon jälkeen lorottaa kaasarin tyhjäksi. Mitä tiivisteitä kokemuksen mukaan kannattaisi vaihtaa kerralla? Epäily onpi kohokammion tiivisteen vuotamisesta.
  14. Moro Onko paha temppu kiriä sisempiä raidetangonpäitä? Asentelin uuden rengas/vannepaketin ja huomasin klappia sisäpäässä molemmilla puolilla jonkin verran. Nosturille pääsen vasta ensi viikon jälkeen tarkistamaan asiaa... Löysin vanhan viestiketjun, jossa neuvottiin poraamaan lukitus veke yms. Lieköhän onnistuu paikallaanollen? Meneekö kiristys pelleilyksi, vai kannattaako ostaa suorilla kokonaan uusi hammastanko pakettina? Vekotin mulla vm.-76.
  15. Vanteet löytyi, eli homma hoidossa!
×
×
  • Create New...