Jump to content

miihcars

Members
  • Content Count

    196
  • Joined

  • Last visited

About miihcars

  • Rank
    Senior Member
  • Birthday 20/04/1983

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.netikka.net/miihcars

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    ylihärmä
  1. Moottoria, mielellään täydellistä, ehjää, jos jollain jäänyt ylimääräiseksi. Tuon tonnisen tilalle kaipaisin jotain uutta. Meneekös tuo 1300 kiuas tuohon 1000 laatikkoon? Jos ei, tarjoa kokonaisuutta laatikkoineen. :)
  2. Et ny olisi jopon osia pois heittänyt! :) Eipä niitäkän aitoja alkuperäisiä paljoa enää ole.
  3. Hei! Pitkään tältä foorumilta poissa olleena, kävin katsomassa mikä meininki täällä nykyään. :) Paljon "uusia" Minejä on näköjään tulossa taas liikenteeseen. Hienoa! :) Ittellä Mini on jäänyt aika vähälle huomiolle talven aikana, meinasin jotain moottoripäivityksiä tehdä, mutta enpä ole ehtinyt. :) Jotain tallillla on kuitenkin tapahtunut ja pannaan "tapahtumista" linkkejä tänne hiakkalooraan! http://picasaweb.google.com/10628176599 ... b9m7-ZowE# http://picasaweb.google.com/10628176599 ... YOhgMWnSw#
  4. Kyllähän asiansa osaava autopeltikorjaamo oikoo ja maalaa Minin, siinä missä minkä tahansa muunkin auton....... :)
  5. miihcars

    että sellaasta.

    Voi ristus..... :D http://www.automerkit.fi/uutiset-trendi ... .html?SC=1
  6. häjy säkä tuon takakaaren kans. Tua kyllä varmasti v.tuttaa!!! No kyllähän tuon ammattimies saa korjattua.... Paikkamaalamallakin.
  7. Samaa oon ihmetelly.Oon kahteen miniin lasit laittanut, enkä olisi ikinä saanut kiristyslistaa paikalleen ilman työkalua. Oli nimittäin täys työ vaikka oli sekin. En tiärä sitten onko vaan sattunut olla niin tiukkoja reikiä....... ;D ;D
  8. miihcars

    1000-->1100

    Oon ajanut kyllä viritettyä 1300:ta ja sitten raakasti viritettyä lähes 1400:ta tai jotakin. Kulkihan ne molemmat. ;D Auton omistaja kehui kyllä, että nyt on täksi kesäksi niin raju moottori että ei ole ollut koskaan. Josko sitä kävis koittamas ja hakemas kipunaa omaan tekniikan vaihtoon...... :)
  9. miihcars

    1000-->1100

    Kyllähän ne koneenvaihdot kokemuksella sujuu, ku tarpeeksi paljon samoja vehkeitä ruuvaa. Vanhoina hyvinä aikoina ku oli nuata vanhoja japsia, starlettia ja ke20 corollia, nii moottorin tai tekniikan vaihto oli rutiini homma... nopeammin vaihtoi koneen ku renkaat. :D Ja veikkaan että menis vieläkin vanhalta muistilta! Mutta ainahan se takavetoon on helpompaa. Mini varsinkin on tosi ahdas ruuvattava konehuoneesta. Muutenkin ku on tullu viime aikoona ruuvattua pääasias raktoreita, niin nua autot tuntuu aina vaan ahtaammilta. :( Täytyy vielä tuumia tekniikka puolta. Joku hyvä,vakio kolmetoistaanen kai se stte olis. kattotahan mitä keksiis. ::)
  10. miihcars

    1000-->1100

    no johan oli viriny keskustelua. :D Eli mitään järkeä ei oo laittaa 1100 konetta..... Taitaa olla niin, että saa olla tonninen lopun ikäänsä. :) Jotenkin tuo 1300 laitto ei hutsita. Pitää tehdä kuitenkin niitä muutoksia niin paljon, että samalla sitten laittaisi jonkun vierasmoottorin kokonaan. Ja rakentelis etukelkat sun muut sitten sen mukaan. Myönnän että mulla on asennevamma nuata minin moottoria ja vaihteistoa kohtaan.... Ei vaan voi mitää!! ;) Mutta täytyy tuumailla että mitäkö ja kuinka sitä sitte tekis. ::)
  11. miihcars

    1000-->1100

    Juu, ei sitä koneen vaihtoa suunnitella vasta ku ensi talvena. Vois vaa alkaa kattella osia jo valmiiksi. Se 1300 olis kyl ihan ok. Mutta ei kiinnostaisi ruveta laittaan jarruja ynnä muitakin uusiksi sitten.
  12. miihcars

    1000-->1100

    Tereks. Kuinka suuren tuosta tonnisesta lohkosta saa porattua? onnistuuko 1100:seen asti?
  13. Se on himpun verran tummempi... Ei paljoa mutta vähän.... :) Itte oon tehnyt tuon rekkarin taustan, ihan suorasta rosteri pellistä... Ei oo pokattu sikkikoneella, jos sitä tarkoitit. Kaikki tehdastekoiset rekkarin taustat on pokattuja, mutta en tarkoituksella halunnu sellasta. Niistä tulee mieleen 80-luvulla tuunatut kuplavolsut..... ;) :) En oo vielä tälle vuotta ottanut miniä ajoon, vaikka sillä kylillä tänään kävinkin....... :D Viime kesänä jo rupes v.tuttamaan se pakokaasun haju...... Kaverilla oli joskus bemaris sama homma ku oli ulostulo keskellä.....
  14. Uusia kuvatuksia. Mini sai talven aikana uuden maalipinnan, uudet vanteet ja uuden ulostulon. Ulostulo piti poistaa keskeltä, koska kaikki pakokaasu tuli "pyörteenä" sisään ku ajoi lasi auki... :( Uus maalipinta piti vetää kokonaan.... Oli aikomus vain paikkamaalata takakylki ja etuloksu. syystä että takalevikkeen laitettu pakkeli oli kutistunu ja levike ei enää ollu muodossaan. Ei sitä kyllä muut huomannu, mutta mua vaivas.... :D Etuloksussa taas oli pieni fyysinen jälki.... Maalia oli jäljellä sen verran että saisin nua maalatuksi....Mutta tottakai etulokasuojasta maali "kiehahti" ja väri ei enää riittänyt.... :( Aikoinaan sekoittelin minin värin mutu tuntumalla metalli hopeasta ja metallisinisestä, jota on ittellä litra tolkulla.... Enhän mä ny enää samaa sävyä saanu tehtyä, ja niin koko auto piti vetää uusiksi, vähän tummemmalla sinisellä. Nyt taas kelepaa ajella tämän kesän ku on uusi kiilto päällä! :) Maalataan taas sitte kolmen vuoden päästä ja jos siitä sitte vaikka tulis se kuparin punainen, mikä siitä meinas tulla jo nyt.... Mutta en jaksanu nyt ruveta koska olis TAAS pitäny purkaa koko auto atomeiksi ja se ei nyt just huvita........ Joskus sitte! ;)
  15. joo, täytyy laittaa kuva koko autosta ku arska paistaa, niin saa paremman kuvan! :D
×
×
  • Create New...