Jump to content

hartsa112

Members
  • Content Count

    213
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

hartsa112 last won the day on March 21 2018

hartsa112 had the most liked content!

About hartsa112

  • Rank
    Lahjoittaja
  • Birthday 11/02/1986

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Nokia
  • Interests
    MP:t, autot ( Mini / VW ),
  • Autotalli
    Mini1275SPi-92
    GSX1100Rtbo-89
    A3 1.8TQ -01
    Golf V Variant -07

Recent Profile Visitors

3,365 profile views
  1. hartsa112

    Mistä maalia?

    Jos Tampereen suunnalla olet, niin Nekalassa Colornet -> siellä oli ainakin joskus hyvin värikarttoja.
  2. Olikos tälle vuodelle tiedossa nyt ollenkaan ratapäivää?
  3. Onko minkä ikäinen vesipumppu? Voiko sieltä tihkaista? Mulla alkoi ajossa näkymään kun on valkoinen auto -> niin lokasuojaa myöten rupesi tulemaan noro jäähdytysnestettä. Toki silloin vuoti jo reilusti
  4. Ainakin muutaman asteen pudotti lämpöä.. Mutta onko se tarpeen niin en sitä tiedä
  5. Se olisi sitten kytkin laitettu toiseen kertaan tälle kesää Täytyy toivoa että nyt tein kunnolla, samalla tuli uusittua tiivisteitä konehuoneeseen ja vihdoin lisättyä öljynlauhdutin. Pienen ajelun jälkeen on pakko todeta että öljynlauhdutin on aika toimiva lisäys ainakin näin kuumilla keleillä. Lisäksi ensimmäistä kertaa mun aikana on pysynyt venttiilikoppa ja lohko kuivana, vaihdoin korkin tilalle silikoni tiivisteen. Ratapäiviä odottaessa että pääsee kunnolla ponnistamaan kytkimen ja jäähdytyksen Täytyy ajella varovasti että auto pysyy yhtenä kappaleena.
  6. Vika oli vähintäänkin erikoinen, mutta selvisi. Asentaja katsoo ensikerralla vähän tarkemmin. Eli kaikki pultit millä paineasetelma / koko kytkin ja vauhtipyörä tulevat kiinni siihen holkkiin kampiakselilla olivat löysällä. yksi oli irronnut ja pyöri siellä kytkimen ja paineasetelman välissä. Pultit oli lukitteella mutta silti kaikki enemmän ja vähemmän löysällä. Tuo holkki nyt kun muistelee niin ei mennyt uuteen asetelmaan helposti, ja nyt epäilen että se ei sitten mennyt pohjaan asti, ja siksi ajossa on nyt käynyt lopulta näin. Sillä holkki oli seuraavaankin asetelmaan melko kireä, otettiin siitä sen verran pois että sen sai lähes laskea paikalleen. Ja sitten kiinni ja nyt taas tuoreella leimalla kovaa ajoa.
  7. Mp pakosarjan maalasin kanssa, siihen tuli lämpökääre päälle. Siellä välissä tuo maali ei oikein toiminut. Ja jos toki karhentaa hyvin niin voi toimia vielä paremmin
  8. Kyllä tuo VHT pysyy jos käsittelee varoen, herkästi tulee naarmuja -> ja siitä ruostumaan. Auton alta on peltisarjasta lähtenyt mutta konehuoneen puolella pakosarja muistuttaa mustaa enemmän kuin ruosteista. On ollut jokusen vuoden.. Mutta varmasti tuo Mini1380 pinnoite on paljon parempi
  9. No joo, jännä nähdä siis kun saa auki että mikä on pettänyt kun kytkin ei irrota ollenkaan. Ilmasin kytkimenkin uusiksi ja akseli liikkuu kyllä oikein hyvin, mutta edelleen ei irrota. Auto verstaalle ja purkuun. Eipä ole ongelma luistava kytkin enään
  10. Onko mahdollista että paineasetelma menee hajalle kun tuo lukitus pettää? Ei kytkin meinaan irrota vaikka kyllä tuo liikkuu akseli ihan normaalisti.
  11. Nyt kävi niin mallikkaasti että pääsi säätömutteri hukkumaan. Onkos kellään tiedossa mikä kierre on tuossa verton työsylinterin/painelaakerin akselissa? Ei ole aiemmin ollut ongelmaa, olisiko voinut jäädä tohinassa löysälle. Muuten on jäykempi asetelma toiminut sillä MiniSpareksen "performance" levyllä hyvin. Huomaa toki että se on täysin jäykkä levy
  12. Kiitos! Tämähän meni hyvin. Löytyi tavallaan Tampereelta laakerit, huomiseksi. Suuret kiitokset.
  13. Eli laakerikaupan oven kahvaan roikkumaan heti aamusta
  14. Kyllä ulkokehään on tullut niin paha jälki että valmis tuo on.
  15. Eteen siis pyöränlaakeri settiä kaivataan jos jollain tampereen alueella olisi, huomenna käyn jyväskylässä niin sieltäkin päin saa vinkata. Urjalassa ei ehdi varmaan käymään, ja posti ei varmaan enään perjantaiksikaan tuo... Muuten jää pian käymättä Mobiliassa. Harri, yv tai nol-nel-nol-91 00 715
×
×
  • Create New...