Jump to content

hartsa112

Members
  • Content Count

    220
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

hartsa112 last won the day on August 6 2020

hartsa112 had the most liked content!

About hartsa112

  • Rank
    Lahjoittaja
  • Birthday 11/02/1986

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Siuro
  • Interests
    MP:t, autot ( Mini / VW ),
  • Autotalli
    Mini1275SPi-92
    GSX1100Rtbo-89
    A3 1.8TQ -01
    Golf V Variant -07

Recent Profile Visitors

3,693 profile views
  1. hartsa112

    Etupenkit

    Multa on nyt Fordin recarot -90 alusta, kippaavat, mutta hiukan nahea kulkea takapenkille. Kaksin varsin hyvät, pitkiäkin siirtymiä tullut ajettua itsekseen. 4 aikuista mahtuu matkustamaan, mutta kuski ei ehkä saa juuri leveillä kun joku aikuinen istuu takana. Aiemmin oli jotkin Recarot sanoisin hiukan vanhempaa mallia, myyjä muisteli jtn GT Mazdaa (itse en ole vastaaviin törmännyt). Luulen että ne oli ihan tarvike Recarot, selkänojan säätö sekä kippi molemmilla puolilla oli. Niissä oli ainoa ongelma leveä istuin osa -> ulkoreunat ovissa kiinni ja sisäreunat melkein to
  2. Mikäli tehot ei laske 20% enempää niin taas on onnistuttu...
  3. Mullahan olisi kyllä jo ruiskuhimmelit Virtakin menee humppavehkeille mutta joo kyllä tuollanen sähköinen on oltava toimiva kun niitä alkaa olla moottorivalmistajilla jo koneiden kyljessä
  4. Otin vielä enemmän varman päälle, AMR300.. Jos saan sen pelaamaan niin on varaa kasvattaa sitten vielä pykälällä lisää Mulla on pari ihan turboa ollut hyllyssä, mutta nyt ei tartte kuin imusarja tehdä uusiksi Koitan pistää tässä talven mittaan infoa miten meidän käy
  5. Eipäs ole tullut mitään muistiin kirjoiteltua hetkiin, toki mitään sen kummallisempaa ei autolle ole tapahtunutkaan Se olisi Mini pakattu talliin talven varalle, vaikka ei talvi vielä kunnolla ole tänne eksynyt. Hiukan hullutuksia tuli ratapäivän jälkeen, katsotaan kohti kevättä saako sitä mitään aikaiseksi. Mahdollisuuksia olisi monia, osia on tilattuna läjäpäin Sumujensaarilta Tuollainen pieni ahdin jäi käsiin, eihän sitä tiedä mahtuuko se pellin alle. Aiemmin ostetut kaksi ahdinta on hyllyssä pölyttymässä vielä nekin Jotain pitää keksiä, ettei vaan aika käy pitkäksi kotona n
  6. Hyvä että muutkin käyttää työjuhtana, itse saanut sovitettua 2 fillaria katolle
  7. Olisiko Pirkanmaan nurkissa ministeillä myydä vanhaa kantta. Kunnolla ei niin merkitystä, tarkoitus olisi imu/pakosarjan valmistusta varten. SPi :n kansi kelpaisi erittäin mielellään, jos vaikka siitä tekisi sitten vaihtokannen mikäli aihiosta vielä kannattaa tehdä. Kallista valmista virikantta ei kannata tarjota tähän lähtöön..., ellei ole kovassa alennusmyynnissä. t. Harri / nol-nel-nol-91 00 715 harri.kangas( a )pumppumestarit.fi
  8. Jos Tampereen suunnalla olet, niin Nekalassa Colornet -> siellä oli ainakin joskus hyvin värikarttoja.
  9. Olikos tälle vuodelle tiedossa nyt ollenkaan ratapäivää?
  10. Onko minkä ikäinen vesipumppu? Voiko sieltä tihkaista? Mulla alkoi ajossa näkymään kun on valkoinen auto -> niin lokasuojaa myöten rupesi tulemaan noro jäähdytysnestettä. Toki silloin vuoti jo reilusti
  11. Ainakin muutaman asteen pudotti lämpöä.. Mutta onko se tarpeen niin en sitä tiedä
  12. Se olisi sitten kytkin laitettu toiseen kertaan tälle kesää Täytyy toivoa että nyt tein kunnolla, samalla tuli uusittua tiivisteitä konehuoneeseen ja vihdoin lisättyä öljynlauhdutin. Pienen ajelun jälkeen on pakko todeta että öljynlauhdutin on aika toimiva lisäys ainakin näin kuumilla keleillä. Lisäksi ensimmäistä kertaa mun aikana on pysynyt venttiilikoppa ja lohko kuivana, vaihdoin korkin tilalle silikoni tiivisteen. Ratapäiviä odottaessa että pääsee kunnolla ponnistamaan kytkimen ja jäähdytyksen Täytyy ajella varovasti että auto pysyy yhtenä kappaleena.
  13. Vika oli vähintäänkin erikoinen, mutta selvisi. Asentaja katsoo ensikerralla vähän tarkemmin. Eli kaikki pultit millä paineasetelma / koko kytkin ja vauhtipyörä tulevat kiinni siihen holkkiin kampiakselilla olivat löysällä. yksi oli irronnut ja pyöri siellä kytkimen ja paineasetelman välissä. Pultit oli lukitteella mutta silti kaikki enemmän ja vähemmän löysällä. Tuo holkki nyt kun muistelee niin ei mennyt uuteen asetelmaan helposti, ja nyt epäilen että se ei sitten mennyt pohjaan asti, ja siksi ajossa on nyt käynyt lopulta näin. Sillä holkki oli seuraavaankin asetelmaan melko
  14. Mp pakosarjan maalasin kanssa, siihen tuli lämpökääre päälle. Siellä välissä tuo maali ei oikein toiminut. Ja jos toki karhentaa hyvin niin voi toimia vielä paremmin
  15. Kyllä tuo VHT pysyy jos käsittelee varoen, herkästi tulee naarmuja -> ja siitä ruostumaan. Auton alta on peltisarjasta lähtenyt mutta konehuoneen puolella pakosarja muistuttaa mustaa enemmän kuin ruosteista. On ollut jokusen vuoden.. Mutta varmasti tuo Mini1380 pinnoite on paljon parempi
×
×
  • Create New...