Jump to content

MiniKö

Members
  • Content Count

    61
  • Joined

  • Last visited

About MiniKö

  • Rank
    Full Member

Profile Information

  • Location
    PohjoisKirkkonummi
  • Autotalli
    2x78 1000cc raato78 1300cc raato clubi1300cc etc.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Miten nyt sitten erotetaan A tai A+ laatikot toisistaan jos vanhassa A+ on pitkälti samoja rattaita laakereita ja akseleita kun A sarjalaisessa? Laatikon valuunumerollako 22g vers Dam? Mika tarkoitatko kansankielellä synkronointi pakkaa?
  2. Just toi.A laatikko. A+ reilu 22mm akselikoko.
  3. 12.9.2010 — The 22G 1832 came out at the beginning of 1973. Should have a small Idler bearing and yes, it is a pre A+
  4. Kiitos infosta Mika.Aina sitä vähän vanha vielä viisastuu.
  5. Noi 2 ja 3sen hammaspyörät näyttää minun silmään ihan A sarjan laatikon rattailta,korjatkaa jos olen väärässsä.Optikolle aika ensi viikolla. Kävin tallissa kurkkaamassa A+ sisään niin hammasprofiili on erilainen ja niissä on ura hampaissa. Minkä paksuinen on ensiövedon välipyörän akseli?
  6. MiniKö

    Mini 1000

    Olethan varmasti tarkastanut johtosarjassa olevan yksittäisen sulakkeen konehuoneen puolelta?
  7. Hydrolastic taka apurunko,uusi. 300€ Sijaitsee Kkirkkonummella.vast yv.
  8. Mitä nykyisessä koneessa vikana?
  9. Näyttää runkolaakeripukin pultilta?
  10. Kirkkonummella yritys nimeltä Espoon Pultti 09-295 9420
  11. Kannesta kennon alempaan liitokseen.
  12. MiniKö

    Takatukivarret

    Eihän ne purut sinne jää mut saattaa joku hitunen jäädä neulalaaakeriin eli turhaa putsausta ja toiseksi kalvain hakee neulalaakerista(oikea ohjainholkki useimmiten hukassa) linjan oikeinpäin käytettäessä.
  13. MiniKö

    Takatukivarret

    Olisko toi alkuperäisen Churchill kalvaimen työstösuunta neulalaakerin puolelta sisään ja puslan puolelta ulos niin ei purut valu tukivarren sisälle?
  14. Tuo osa on imukammion lämmitin, pitäis varmaan estää jäätyminen?
×
×
  • Create New...