Jump to content

Kimi

Members
  • Content Count

    435
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    19

Kimi last won the day on May 5

Kimi had the most liked content!

About Kimi

  • Rank
    God Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kimi

    MK2 Beiget

    Vein coravärille takaluukun ja ottivat siitä värimittarilla arvot. Laite listasi todennäköisimmät valmisvärit ja hyvä tuli. /kimi
  2. Kimi

    MK2 Beiget

    Minä en näistä väreistä tiedä, mutta kuvasta näkyy että tuossa on valumaa ja appelsiiniä siihen malliin että en usko että on edes enklanntilaisessa tehtaalla tehty noin huonosti. Kaikissa mun neljässä mitä olen purkanut on ollut sisäpuolella tosi ohkasesti maalia. Vihreässä metallihohtosessa ei ollut kuin pohjavihreä. http://www.love-mini.co.uk/resources/mini-colours /kimi
  3. Quickrackeissä on metallinen laippa ja kaksi pulttia, ne on kaikki ok.
  4. Moi, Vanhemmissa on muovinen hammastangon kiristysmutteri, sellanen about 35mm kokoinen . Niistä on kierteet korkannut ja sitten käy huonosti. /kimi
  5. Moi, Ei tuosta ole mitään hyötyä radalla, eikä sitä ihan hirveen monella ole käytössä. Tietysti jos uuden ostaa niin 2.2 kannattaa ostaa. Radalla maksimi pyöritys on jotain130 150 astetta jyrkimmissä mutkissa kemoralla. Alastarolla max 90. Voi tarkistaa youtubesta videoista. Ja kun peli karkaa lapasesta nii ei mitään merkitystä. /kimi
  6. En noteerannut että verto oli kyseessä. Niitä olen vaan purkanut ja laittanut roskiin /kimi
  7. Tolla mutterilla varmistetaan että kytkinlevyn kuluma pysyy halussa eikä pääse niitteihin asti. Mutterin ja kopan väli vähintään 3mm tai ota pois kokonaan. Irrota jousi, vedä akselia ulospäin ja säädä muutama kymppä välystä säätöruuviin. Jos kytkinpoljin ei kolahda lattiaan asti, niin on työsylinterin tappi liian lyhyt. Mäntä osuu lukitus sokkaan ja jää liikettä käyttämättä. /kimi
  8. Kimi

    Mini 1000

    Juu, parempi vaan antaa veden valua sähköihin ja antaa sähköosien hapettua, ne on helppo vaihtaa. Sinnehän se vesi kerääntyy jalkatilan maton alle jossa se ei häiritse ja aiheuta mitään pahaa. Mulla aina äyskäri mukana jolla heivaan jalkatilan veet pois kun rupee sukat kastumaan. Hae sikaflex 221 tuubi ja jätskitikulla tunget sitä sinne sun tänne mistä mahdollisesti vuotaa. /kimi
  9. Kimi

    Öljypaine mysteeri

    Onkohan erona että me laitetaan kisapeleissä 5w öljyvalo suoraan linjaan sen kytkimen kanssa ? /kimi
  10. Onko jollain noita 1 ura venttiilin lukkoja ja retainereita. Neljään kanteen ois tarvis. Vaihdossa ja myynniss 8.4 jarrusatulat ja hyvät levyt. 040 732 4294 /kimi
  11. Kimi

    Öljypaine mysteeri

    No, mulla on noi mennyt järjestään siten että on kontakti poikki oli painetta tai ei. Ja jos syttyy kun öljy notkistuu, niin silloin on jousi anturissa särki. P.s. ja otos ei ole 1 tai 2, vaan kymmenkunta. /kimi
  12. Kimi

    Öljypaine mysteeri

    Tai legendaariset liian pitkät pultit öljypumpussa, tai nokan ja pumpun välissä joku ongelma. Nyt on kaikki mahdolliset viat listattu. Toi anturi kun menee rikki, niin 99% menee silleen että öljyvalo ei näytä mitään. Kontakti nollapaìneella auki. Ja jos kontaktihäiriö niin lamppu pimenee. Vilkkuminen vaatisi maakontaktin. /kimi
  13. Kimi

    Öljypaine mysteeri

    Mitkä öljyt laitoit koneseen? Veikkaan että imprezan öljyt laitettu koneeseen Pumppu falskaa, väljät laakerit, öp jousi löysä, öp tulppa vuotaa, laakereissa väljää/vaurio,keinuvivun akseli kulunut, suodatin tukossa, nokan laakereissa väljää. Kompurasta ruuvaat mittarin sen anturin paikalle ja katot mitä näyttää. Kierre on sama npt 1/8-27 /kimi
  14. Kimi

    Minitonni versio 4

    Moi, Ja kun kaikki tehdään pitkästä tavarasta. Sähkösarja on 10 rullaa eri väristä johtoa+mittareita ja anturia. Jarrut on 8m AN3 letkua ja goodridgen liittimiä. Turvakaaret 18m suoraa putkea ja neliön verran 3mm peltiä. Alustan säädöt epämäärästä palikkaa jota sovitellaan, hitsaillaan kiinnikeitä ja säätöpalikkaa. Pakoputki modattu peruskamasta joka ei oikeesti sovi tai kelpaa sellasenaan mihinkään. Korin pohjapellin kaikki kulmat ja alakyljet laikattu auki ja hitsattu uusiksi. Pohjahionnat ja maalaus. Sitten vielä kisamoottori päälle 95hp ja silleen. Yhtään autotallituntia en vaihtais pois . Kaikki on itse tehty, joka tekee tästä mielenkiintoista. /Kimi
  15. Kimi

    Minitonni versio 4

    Marraskuun alussa noudettu green driim ja nyt se on bläkk bjuuti. Aikaa paloi taas sellanen 200h ja rahaa budjetoimaton määrä. Tää silleen tiedoksi että oon tehnyt muutakin kuin pollannut foorumia Kisat alkaa kemoralla toukokuun viimeinen viikonloppu. 25 miniå viivalla. Tervetuloa katsomaan.
×
×
  • Create New...