Jump to content

Kimi

Members
  • Content Count

    468
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    22

Kimi last won the day on October 25

Kimi had the most liked content!

About Kimi

  • Rank
    God Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja lisäksi vielä, vaihda noi sintratut pois, ne ei kestä isoja jousipaineita. 1300 peltinen on 1/1.27 toi sintrattu on 1/1.21 Venttiilin jouset voi laittaa kummin päin vaan. Sisäjousija ja ulkojousi pitää olla kierretty vastakkaisiin suuntiin, muuten käy huonosti. /kimi
  2. No voi hitto, mun pitää sitten kanssa itse lopettaa ylireagointi. Pitänee myös infota Calveria ja koko saarta että ne on ihan väärässä. https://www.calverst.com/technical-info/rocker-gear-general-compendium/ Kyllä noi nyt vaan on eri levyset tonnisessa ja 1300ssa. Sun kuvassa noi peltiset on tonnisesta. Siksi sulla noi pakoset onkin sivussa. myös 1 ja 4. Sintratut on kaikki saman levyisiä, ja ne yltää venttiilin päälle. Pakosia kannattaa kuitenkin pikkusen shimmata niin saa nekin keskemmälle, huomioiden että työntangot ei osu kanteen. 0.5 mm korkeintaan. /Kimi
  3. Kimi

    Mini vm 72

    Oiskohan se tuulilasin pyyhkijän moottori paskana ?
  4. Kimi

    Projekti Papu

    Ja jos takimmaisesta on kierteet korkannut niin pidempi pultti ja mutteri . Ja tuota ei tarvites kiristää hulluna, kun noi akselin pulttit pitää levyn paikoilleen. Jos tuon olisi suunnitellut insinööri, niin noita pultteja ei olis tuossa ollenkaan. Levyn tarkoitus on pitää akseli paikoillaan jos takimmainen mutteri aukeaa. Ei noita ole ihan hirveesti ole löystynyt. Etummainen ku irtoo, niin siellä on kori vastassa. /kimi
  5. Moi, Ja sitten kun näitä on professoritasolla tutkittu niin syynä on tietysti pakosarjan tiiviste joka vuotaa imukanavien kohalta. Kone käyntiin ja ruuttaat bräkleeniä imusarjan liitoksen kohalle ja kato muuttuuko käynti. Ja ne mustat tulpat tuli kai myös vaihdettua ? /kimi
  6. Myyjällä oli Ferrari, varmaan siitä
  7. Nää saa uuden osoitteen tänään tavalla tai toisella. Iltaan mennessä paras tarjous voittaa. Minimi 20eur +postitus. /kimi
  8. Tuollaiset. Levyt hyvässä kunnossa vaikka kuvissa hurjan näköset. 80e + postin kuljetus.
  9. Kimi

    Kytkin ratas.

    Moi, Toi stefan roiskesuoja on hyvä!
  10. Kimi

    Austin Mini 850 -70

    Konepelti suorana paikalleen, sitten sovitat molemmat lokkarit kohdalleen ettei tule isoja rakoja. Jätä vähintään 3mm raakoa, muuten osuu nokkapelti loksuun avattaessa ja tulee jälkiä. .Kolmiopellin sauma ovenkanssa suoraksi. Jos et nyt sovita nokkapellin ja loksujen rakoja kohalleen molemmin puolin, niin sitten joudut kittaamaan sen myöhemmin umpeen. Mulla oli yhessä 10mm paksusti kittiä loksussa. Vedät lokkarin kiinni tuulilasin alapeltiin alapuolelta lukkopihdeillä. Noi on tarvikeloksuissa ihan miten sattuu, joutuu meikkaamaan. Koritinaa on kaikissa ollut mitä olen purkanut. /kimi
  11. Kimi

    Kytkin ratas.

    Kyllä on aika finaalissa
  12. Kimi

    Kytkin ratas.

    Ettei vaan ollut kelluva busla. http://www.minispares.com/product/Classic/Gearbox/Replacement_Parts/Bearings/C-AEA3240.aspx?150701&ReturnUrl=/search/classic/C-aea3240.aspx|Back to search
  13. Kimi

    Kytkin ratas.

    Ei vaan osunut silmään. Ei me kisapeleissä ruveta välyksiä pienentää tuossa kohtaa. Vasta kun kytkin rupee luistaa kun tuolta välistä valuu öljyä niin harkitaan vaihtoa, ja silloinkin otetaan sopivasti kulunut tilalle. Päittäisvälyksen kanssa pitää olla tarkkana kun vaihtelee noita. Päätyprikalla on helppo säätää välystä isommaks.
  14. Kimi

    Kytkin ratas.

    Moi, Liian tiukalla et voita mitään, riskinä vaan että leipoo kiinni. 1 thou on 2,54 satkua, eli lähemmäs 5-7 satkua välykseksi tuohon. Jos on liian tiukka, niin se liimaa kiinni kun tulee veto päälle. Veto vääntää tuon pikkusen vinoon ja sitten on suoraveto valmis. /kimi
×
×
  • Create New...