Jump to content

Kimi

Members
  • Viestit

    412
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

  • Days Won

    18

Kimi last won the day on Maaliskuu 9

Kimi had the most liked content!

Tietoja käyttäjästä Kimi

  • Taso
    God Member

Viimeisimmät vierailijat profiilissa

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kimi

    Austin mini 850 -69

    Menisiköhän sama sarjanumerojekku läpi minitonni katsastajalta
  2. Kimi

    Myydään hyvä ja halpa pickup

    Very rare ecologic and smooth green seat covers. Already work done in dismanting the doors and interior. Not extra charged. Chopped design roof and lowered doors. Bonnet air intake increased. Flowtested at McLaren woking facilities. Sporty camber and toe settings Very rare historic tyres. Andy Warhol designed front and rear fenders. Only real buyers contact accepted. No price negotiations. Preferrely sold to good home
  3. Kimi

    Paketti.

    Hieno, asennatko takakonttiin vai moottorin ja pakosarjan väliin ?
  4. Kimi

    Stage 1 kit, kannattaako hommata?

    Sen verran voin lohduttaa, että mun käsien kautta mennyt yli 30 vaihdelaatikkoa eikä yhdessäkään ole posken pronssilaakeri ollut ylikokoinen, eikä se ole niin tarkkaa onko pikkusen klonaa tuossa kohtaa. Kannattaa mieluummiin etsiä jostain uudet posket jossa vähempi väljää. Perän laakereitakin on ollut vain muutama särki, ja nekin mennyt asennusvirheestä. Millin se akselin pää heiluu. Jos teet siitä tiukan, niin se on hetken päästä taas väljä kun tuo ristikko siinä heiluu tasapainottamattomana. Stefa vaihtoon ja kovaa käyttöä. Jos ministä ei vuoda öljyä niin silloin se on päässyt kuivumaan. Eikä se haittaa vaikka laatikkoöljyt vuotaa pihalle, kunhan moottoriöljyt pysyy sisällä /kimi
  5. Kimi

    Stage 1 kit, kannattaako hommata?

    Veikkaan kohtza 4 näillä askelmerkeillä. Stage kitit ei ole bolt on rakennussarjoja ja ne on sellaisina mainostettuna kusetusta. Ihan kauheesti ei voi määrittää neulan paksuutta ja seosta kun putki vaihtuu, eikä se 34 hv muutu tuosta kuin hepan jompaankumpaan suuntaan. Jos ei tee oikein niin veikkaan tehon huonontumista, tulpien nokiintumista ja käyntiongelmia. Mutta onhan sen jälkeen auton cvssä stage1 kit. /kimi
  6. Kimi

    1275 Kampiakselin tasapainotus pre verto

    Jos sulla vakio kytkinkamat, joka painaa sen 11kg, niin on ihan sama miten sen keskität. Jos taas kevennetyt releet, niin mittaa digitönärillä käpälien etäisyys hammaskehälle. Irrota kytkinasestelma ja jätä peltilipareet kiinni vauhtipyörään. Kerro tasapainottajalle ettei vääntele niitä. Kaikkiin ykk merkattuna. Ensin akseli, sitten vauhtipyörä, sitten vastalevy paikoilleen. Kun saat paketin takas, niin mittaat vastalevyn sijainnin, joka on sun tasapainotuskohta. Minitonni sivuilla on joku pdf dokkari jossa tätäkin käsitelty. /kimi
  7. Kimi

    Takatukivarret

    Moi Joissain tosivanhoissa tukivarsissa on kuullema 2 laakeria vierekkäin.
  8. Kimi

    1275 keinuvivut

    Moi, 6 viivaa tarkoitaa us grade 8 eli 10.9 /kimi
  9. Kimi

    Kampiakselin etu tiiviste

    Moi, Toi on aika hankala sovittaa hihnapyörän päähän. Hihnapyörä irti ja kato onko siinä joku terävä reuna ja viilalla pois jos siinä sellanen on ja sun on toi stefa vaihdettava jos haluat että pitää öljyt sisällä ei muuta kuin otat sen jakoketjun kopan irti ja uusi stefa paikoilleen ei noita ole risoja tehtaalta tullut ja veikkaan että asentaja sen on rikkonut hommassa ei mene kuin muutama tunti ja muista kanssa hankkia uusi jakopään kopan tiiviste /kimi
  10. Kimi

    Takatukivarret

    Moi, Ensin vanha pusla ja rasvaholkki pois, jos et vaihda laakeria, niin uusi putki ja holkki paikoilleen ja kalvaat mittoihin. Jos vaihdat laakerin niin laitat rasvaputken vasta ennen kuin naputtelet uuden laakerin paikoilleen. Jos unohdat rasvaputken , niin koko tukivarsi on täytettävä rasvalla ennenkuin pursuaa väliköistä. Tukivarsi on ontto. /kimi
  11. Kimi

    Takatukivarret

    Moi, Tee kalvain vanhasta tukivarren akselista. Rälläkällä kavennat noin 2cm matkalla toisen pään kartiomaiseksi noin 0.5mm ohuemmaksi. Tee lopuksi siitä kolmiomainen ja jätä terävät reunat jotka leikkaa hyvin Toi busla on aika pehmeää kamaa, joten onnistuu kevyesti painaen ja mutteri paikoilleen josta hyvä pyörittää. Neula-laakerin on oltava paikoillaan jotta akseli on suorassa. Kun akseli on läpi, niin se on liian tiukka ja tasan saman kokoinen kun akseli ja varmasti linjassa. 280.lla hiot buslan sellaiseksi että on sopivan väljä. Nahkee muttei löysä Miljoona kertaa parempi kuin joku säädettävä kalvain. Laittaisin kuvan omastani, mutta ei tuolta tallista tällä hetkellä löydä mitään. Netistä löytyi samanlainen, ei yhtä hiano kun mun mutta tuolla tulee hyvä eikä tarvii säätää. Toi on kartiomainen liian pitkälle.
  12. Kimi

    Mini 1000 -78

    Moi, Tappi numero 13 pitää ottaa pois. Paina pikkusen sylinteriä sisään niin lähtee helposti /kimi
  13. Kimi

    Osien tilaaminen kun Brexit tulee

    Moi, Sä maksat sen alvin tullatessa jos ei ole LY:tä esittää. Jos et ole maksanut alvtä niin et voi tehdä siitä vähennystä. Eli tilanne on oikeesti ihan sama, paitsi yritykselle joka ostaa sisään ja pistää hävikkiin tai hylyyn makaamaan.
×
×
  • Luo uusi...