Jump to content

minorv8

Members
  • Posts

    1,670
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    24

minorv8 last won the day on April 28

minorv8 had the most liked content!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

minorv8's Achievements

  1. Vuosimalli vois auttaa mutta haiskahtaa jännitteen säätimelle. Se löytyy nopeusmittarin takaa, pieni suorakaiteen muotoinen kikkare.
  2. Eikä hätävilkun katkaisijaakaan pääse kehumaan. Yhden uuden ostin muutama vuosi sitten ja tuntui olevan aika herkkä kapistus.
  3. Tietääkseni pelkkää tiivistettä ei saa, pitää vaihtaa koko suutinputki.
  4. Migillä olen noita irrottanut.
  5. Piti kaivaa vanha Morriksen service parts list opus (joulukuu 1960, 2nd edition) esiin ja katsoa löytyykö tuosta mitään faktaa. Kirja antaa ainoastaan yhdet vaihtoehdot noille paneeleille. Liitteessä varaosanumerot, items 7, 8 ja 18. Jos jolla kulla on uudempi luettelo niin voisi verrata vaihtuuko varaosanumerot jossain vaiheessa. Nämä numerot ovat korinumerosta 101 alkaen (commencing (B) 101) eli ihan alusta.
  6. minorv8

    Sekoitus

    Tonninen Minor on 948 cc ja samalla porauksella kuin 850. Mutta männän puristuskorkeus on matalampi 948 cc koneessa. Noihin myynti-ilmoituksiin ei todellakaan kannata luottaa. Sama muuten 998 cc ja 1098 cc männissä, sama halkaisija mutta eri puristuskorkeus.
  7. minorv8

    Sekoitus

    Kasipätkän stanu poraus on 62,9 mm (tonnisen ja 1100 poraus on 64,58 mm) eli männät on 850 koneesta. Kampuran isku on kasipätkässä 68,2 mm, EN16T on materiaalityyppi eikä kerro vielä yhtikäs mitään. Mutta jos mäntä ja lohko on kasipätkästä niin todennäköisesti muutkin on samaa perua. 12G202 kantta on ollut ainakin 997 Cooperissa ja Austin 1100:ssa, lienee vähän parempi kuin vakio kasipätkän kansi.
  8. Joutilaana 3,44:1 rataspari. H. 30 € + pk. Löytyy Helsingistä. Jukka / 040-1871449
  9. Fyysisesti joo. Mittarit on trimmattu tietylle peränvälitykselle elikkäs voi näyttää enemmän tai vähemmän pieleen. Mittarin naamataulusta löytyy sarjanumero SN xxxx/xx ja sen lisäksi 3- tai 4-numeroinen koodi. Se tarkoittaa kierroksia/maili tai kierroksia/kilometri. Jos ne ovat suunnilleen samat niin pitäisi näyttä suht samaa lukemaa. Voihan sen testata vaikka akkuporakoneella pyörittämällä. Toinen mikä voi aiheuttaa murheita on bensamittari. Niitä on kahta sorttia, vanhempi ja uudempi hja vaaitivat oman anturinsa tankkiin.
  10. Pk-seudulla taitaa pelkkä maalaus pohjatöineen kustantaa pari kolme tonnia.
  11. minorv8

    Neula

    BDG neulasta vähän rikkaampi on turbo-Metron BDD. Mutta helpompaa (ja halvempaa) kyllä on jos on suunnilleen hyvä neula ja hieroo siitä mieluisan. HIFfiin on kolmea eri jousta kammioon, niiden kanssa voi myös tehdä hienosäätöä. Ja kammion öljyn, jne jne.
  12. minorv8

    Neula

    Aika mieto paketti. Vois huvikseen kokeilla jopa MG Metron nelaa ja lähteä siitä liikkeele. HiF44:ssä on 0.100 tuuman suutinputki joka vaatii Bxx neulan. Axx neulat on .090 tuuman suutinputkelle.
×
×
  • Create New...