Jump to content

koirankoppi

Members
  • Content Count

    2,214
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

koirankoppi last won the day on June 11

koirankoppi had the most liked content!

About koirankoppi

  • Rank
    God Member

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Pirkkala
  • Autotalli
    Morris Cooper S -64, Morris Mini Traveller -67 (vaimon) ja paljon käyttökelvotonta ja jonkin verran käyttökelpoistakin romua.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mulla lohkesi joskus öljyproppua avatessa koko nurkka öljypohjasta. Pistettiin kaverin kanssa Mini Trailerille oikea etunurkka vähän ylhäällä ja putsasin jarrukliinerillä niin hyvin kuin pystyi Vietiin Tampereella yhdelle alumiinihitsaus pajalle ja kaveri hitsasi palan hyvin vakuuttavan näköisesti paikalleen auton alla. Kehui hyvin hitsattavaksi materiaaliksi Uusi kierre ja teräsholkki missä öljyproppu. Korjaus on toiminut näihin päiviin saakka ja kestänyt useat öljynvaihdot, eikä mitään "hikoilua" ole ollut havaittavissa
  2. "Huomasin takapyörien laakereissa olevan pientä klappia. Kiristin pultin aikaisempaa tiukemmalle ja otin yhden pykälän löysemmäksi. Mikä on oikea kiristystapa, pitäisikö olla pientä klappia? " Ei kuulu olla klappia Kiristystapasi kuulostaa oikealle Laakerin pitää pyöriä äänettömästi ja välyksettömästi Sen huomaa kyllä äänestä/pyörintäherkkyydestä jos kiristää liikaa. Välys pois Olen kuullut että monet eivät ole saaneet takaluukkua pelaamaan ollenkaan uudella uustuotantotiivisteellä Juurikin löysin yhden vanhan ok käytetyn romuista ja pelastin erään ministin päivän. Ei valitettavasti ole enää jemmassa kunnollisia vanhoja alkup
  3. Tuon edellämainitun laitteen hankkimisen jälkeen, jo 80 luvulla, ei ole koskaan ollut Minissä minkäänlaisia ilmausongelmia jarruissa eikä kytklimessä. Ehdoton peli ja yksinkertainen. Hommat onnistuu hienosti yksin.
  4. Itsellä ei ole kokemusta, mutta olen kuullut että ei Kai ne on yksilöitä ja lienee useampia tekijöitäkin ollut?
  5. Moottorikoneistamolle pikku homma ja onnistuu varmasti Tietysti ite tehty on aina ite tehty
  6. Menen tulevana perjantaina käymään. Katson millainen löytyisi
  7. Uusilla tiivisteillä lasien asentaminen yleensä helppoa, mutta jo vanhemmat vähän kovettuneet niin silloin voi olla painimista Pieniä yksilöllisiä eroja on kyllä korien ikkunoitten reijissäkin
  8. Mulla on ollut aina helmapellit irti kun olen niitä kohtia värkännyt
  9. Siellä alla on toinen pelli mikä on kantattu sisähelmaan kiinni ja mutterit on siinä kiinni. Se on kyllä kiinteästi siinä päälimmäisessä kiinni. Apurunko käy jigistä, mutta voi kevyemmänkin värkätä jo viitsii
  10. Tarkotat varmaan sitä etupään osaa. Jos se muuten on eheä, niin minä olen tehnyt vaan siistit korjauspalat kiinnityspisteisiin reilusti sille osalla mikä on mätää. Vanhat moskat tietysti pois alta. Uudet kiinnityspisteetkin saa tukevat kun hitsaa pellin taakse kunnon latan ja reijittää/kierteyttää paikat. Tekee jigin että tulee oikeille kohdille
  11. koirankoppi

    Mini vm 72

    Kyllä se uusilla osilla ylös nousee, mutta ei kyllä kuvailemallasi tavalla. Veikkaan että jotain on mennyt vikaan. Elementit tai tapit ei ole asettuneet oikein paikoilleen Ei niitä perusasentoon lyhentelemään tarvitse alkaa
  12. Ei ole koskaan kyllä kokeillut Mutta kyllä se Suomen kesässäkin on hyvä toimia Saattaa maalta romuista löytyä Mk3/4 mallin lämppäri Jos et nyt heti pian löydä, niin voin vilkaista kun käyn. Ehkä parin viikon päästä?
  13. Tarkka on oikeasta lämmöstä. Säädettävällä kuumailmapuhaltimella tullut paras tulos On suttakin tullut
  14. On siinä hommaa ollu, mutta hyvältä näyttää
  15. Ilman muuta voi käyttää Sitten kun ei vuoda. Voi kyllä kiristää "reilulla kädellä", kunhan ei pinnapulttia katkase
×
×
  • Create New...