Jump to content

next

Members
  • Content Count

    413
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    23

next last won the day on April 20

next had the most liked content!

About next

  • Rank
    God Member

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

3,268 profile views
  1. Ero on vanhaan aika huikea kyllä kiihtyvyydessä.
  2. Apuja ei ole mullakaan antaa, lähinnä seuraan näitä kun tuntuu minissä tota rutinoffin vikaa on eli sähkövikoja löytyy kyllä..... Sen verran on sekava koko juttu(siis viallisesti) että samaa minäkin veikkaan että vika kun löytyy niin tänne olisi mukava siitä kirjoittaa että osaa itsekkin hakea jos ilmenee vastaavaa. Miten toi alakerran laakerivika nyt todettu? Vai epäily öljyistä tms? Mietin vaan ettei turhaa purkamista tulisi.
  3. Ainakin mulla on riittänyt aijemmin just noin. Ainakin kolmesti tullut tehtyä ja ei ole ollut ongelmaa oli remmi tai ei.
  4. Jos meinaat huonolla että se näyttää siltä että maalattu harmaa sekä että maali olisi liikkunut kasoihin niin se on ala-arvoinen koko maalaus. Itsellä samaa vikaa ja ihan ehjä se on. Sen sai hiukan paremmaksi fiksattua ihmesienellä hiomalla koko maalatun kumiosuuden ja vetäisemällä todella ohut maali+lakka päälle. Molemmissa r53/r52 korisissa oli ainakin meillä vikaa ja yhdistin sen naisten käsirasvaan ja naiskuskiin Ilmeisesti se siis pilaantuu herkästi se maalaus eri aineilla.
  5. Omani muutin samaan tyyliin. Vastuksen tilasin ebaysta kun ei kotimaassa silloin ollut riittävän järeitä hyllyssä. Muistaakseni jäähdytintä en kyllä joutunut irroittamaan vaan sain sen revittyä sieltä kunhan vaan teki tilaa tarpeeksi työskennellä että sai pujoteltua sen sieltä välistä.
  6. Niin ja vielä mun edelliseen että sen voisi vielä kokeilla nyt aluksi jos se flekti pyörii koko ajan että nykäisee sen anturin piuhan irti niin näkee onko syy siinä. Jotenkin on muistikuva että se olis minissä ollut sellainen mekaaninen jäähdyttimessä eli jos siellä kytkin koko ajan pyytää flektiä päälle niin sehän käy kun minissä on tosiaan virrat koko ajan jos vaan ohjaus tulee anturilla.
  7. next

    Jakohihna

    Ainakin viimeksi tilasin ebaysta kun maahantuojalla oli vanhempi versio silloin myynnissä. En ole nyt kolmeen vuoteen vaihtanut kun ajettu niin vähän vuosittain niin hintakin varmaan noussut. Alle kuudella kympillä pitäis kyllä saada tuollainen osa.
  8. Joo akku ensin täyteen. Saa olla laturissa pitkään. Anturi tai rele on syynä. Eli puhaltimen piuha irti ja akku täyteen ja sitten uutta ihmettelyä mikä vetää puhaltimen päälle.
  9. Rele tai anturi oli omassa syynä, en muista kumpi. Testaamalla selviää. Piti nykästä liitin puhaltimelta että sai ajeltua sen aikaa että osa tuli.
  10. next

    Jakohihna

    Ketjukone. Ketjunkiristimen vaihtaisin joka kolmannessa öljynvaihdossa. Ei maksa kuin 29€ ja vaihtoon menee alle kymmenen minsaa.
  11. Oven "actuator" rikki. Eli uutta ostaen vain. Suomesta hintaa 159€ noin ja satasella taitaa saada schmiedmannilta.
  12. Se tulee ainakin briteistä koko palikka. Sillä luetaan auton obd portista ecun tiedot ja lähetetään niille sen palikan avulla tietokoneen kanssa. Joku 45 minsaa meni ja tuli muokattu ohjelma takaisin jonka sitten latasin vaan obd portin kautta ecuun. Vakio ohjelma jää talteen siihen palikkaan jos joskus tarvitsisi laittaa se takaisin. Kyllä mikä tahansa ohjelmointi paikka saa siihen sen Cooperin tehot. Käytännössähän isoin ero One vs Cooper on että kaasuläppä ei aukea kuin osaksi 90 heppaisessa One mallissa. Sytytyksen ennakossa myös hiukan eroa mutta enemmän hipistelyä. 90 heppaisesta tulee nopeampi kiihtymään kuitenkin kuin Cooper mallista johtuen perän lyhyemmästä välityksestä.
  13. Mulla 2004 1.6 vapari ja se tehoton malli eli ONE jossa alkujaan 90 heppaa ainoastaan. ONE malliin saa samat tehot kuin Cooper malliin eli silloin on se 115hp ja taisi olla 155Nm. Sama kone pitäisi olla 2006 vuoteen asti näissä mutta riippuu nyt mitä siinä sun autossa on ilmoitettu alkujaan tehoksi. Jos 90hp niin siihen saa ohjelmoinnilla lisää.
  14. Meillä vuosi kaks vuotta syyläri nestettä pihalle. Totesin että kun oli niin pientä että se tosiaan vaati lisäystä ehkä kerran kuussa ellei harvemmin niin uusin vasta sen kun alko kastumaan ulospäin. Toinen pääty oli turvoksiin tyypillisesti ja tuli sauman välistä vain oikein kuumana kun paine kasvoi.
  15. Muistaakseni meni 140+40 ja tälläistä hain kuin acdelco supercharger oil 10-4041 12345982 Kaksi 4 Oz pulloa otin(118ml) ja toiseen jäi puolet. Myyvät tota Suomessa ainakin noissa mitä laitoin. Hinnakasta se täällä kuitenkin on mutta ei niin kallista kuin mitä mini itse myy ja kyseessä ihan sama tavara ilman merkkejä(kirkkaat purkit).
×
×
  • Create New...