Jump to content
MINI² foorumi

TuplaPete

Members
  • Viestit

    52
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

  • Days Won

    5

TuplaPete last won the day on Syyskuu 15

TuplaPete had the most liked content!

Tietoja käyttäjästä TuplaPete

  • Taso
    Full Member

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Raisio
  • Autotalli
    Mini Cooper S JCW -06
    Triumph SpeedTriple 1050
    Suzuki RM-Z 450

Viimeisimmät vierailijat profiilissa

1 836 profiilin katselua
  1. r53 ahtimen pyörän ulosvetäjä kymenlaakso/kaakko

    Terve Multa löytyy ulosvedin jos on vielä tarvetta
  2. M:R53 Tavaraa

    Myytävänä: Takapenkiien kiinnikkeisiin tuleva tukirauta, 20€ 440cc suuttimet, 100€ Bensapumppu aj. 100tkm, 50€ Purge Valve, 20€
  3. R53 JCW -06

    Janspeed menee sitten ilmeisesti hieman lähempää ö-paine anturia
  4. Foorumin päivitys ja muutto

    Juu sama ongelma vai onko tuo lisävarustelistan vaihtoehto :) Lähetetty minun F8331 laitteesta Tapatalkilla
  5. R53 JCW -06

    Itellä lähti vuotamaan alkuperäisestä anturista, "mutterin ja liittimen" liitoksesta. Liitin oli muutenkin lämmenneen näköinen. Ilmeisesti Ö-painemittarin adapteri tuo tuon alkuperäisen anturin liian lähelle pakosarjaa. Tarvinnee vetää termotechit pakosarjan ympärille talvena aikana, ennen kuin asentaa tuon uudestaan
  6. MCFF Ratapäivä 16.09.2017

    Naantalista lähtee kanssa yksi ministeri mukaan
  7. R53 -05 randon kysymyksiä

    Kavsilta tulleet kyllä tilaukset hyvin. Alle viikossa ollut paketti noudettavissa postista. Kannattaa laittaa kyselyä tuolta Igorin laittamasta linkistä, niin saa ainakin vartailuhinnan. Täältäkin löytyy ulosvetäjä, jos on tarvetta sellaiselle vielä
  8. M: Gates 1368 & 1380 uudet moniurahihnat

    Toi on paras tapa pitää ministeri ajokunnossa ;D Itekkin sain projektin valmiiksi ja laitoin oikeen käyntiinkin. Nyt kuuluu jostain nokkaketjun/ylärattaan suunnalta jotain pientä kolinaa tyhjäkäynnillä. Jos viikonloppuna kerkeis ottamaan venakopan kannen auki ja kurkkaamaan et kaikki ruuvit on paikoillaan ja ketju about oikealla kireydellä. Se dynopäivä tarvii hoitaa tosa heti ajokauden alkuun kun lumet on lähteny Pidän hihnaa tallessa naftaliinissa että pysyy vetreänä
  9. M: Gates 1368 & 1380 uudet moniurahihnat

    Juu syystä tai toisesta niita tuntuu välillä menevän :D En olekkaan hetkeen tulossa Tre:en suunnille, kun pitää lähteä kuun vaihteessa Nagasakiin hommiin hetkeksi aikaa. Laitatko osoitteen tulee ni voin laittaa hihnan postiin tai sit jos ei ole kiire niin saat joku kerta kun ajokausi on jo alkanut
  10. M: Gates 1368 & 1380 uudet moniurahihnat

    Sekä vielä löytyi laatikosta uusi käyttämätön Powerflexin keltainen Upper Enginemount insertti. Sekin vaihtaa omistajaa 10€:lla
  11. Otsikon mukaiset käyttämättömät hihnat. 10€ kpl + postitus tarvittaessa tai nouto Raisiosta
  12. R53 -05 randon kysymyksiä

    Ok, kiitoksia tarkasta datasta. Tarvinnee ottaa tämä homma harkintaan. Tuo helppous että voi myös laittaa suoraan bensaa tankkiin jos viinaksia ei ole saatavilla, tekee tosta houkuttelevan
  13. R53 -05 randon kysymyksiä

    Nyt kun ollaan ruvettu puhumaan E85:sta, niin heitetään pientä kysymystä ilmoille. Onko kellään kokemusta seuraavanlaisesta tai vastaavasta systeemistä http://www.futurez.fi/fi/shop/polttoaineensyotto/e85-muutossarjat-eflexfuel Jos autoa jo hieman ruuvailtu, niin mahtaako pystyä pitämään jo hyvän bensakartan hyvänä E85 karttana. Kunhan tietenkin suuttimet pysyvät kyydissä? Eli lähinnä mitä Igor meinaa pysyyko E85 kartan käyrät about samoina kuin bensan, mutta vain kokoajan noin 25-35% rikkaampana. Koska luultavasti tuo härpäke vain nostaa rikkaammalle tietyn ennalta ohjelmoidun määrän, mutta ei muuta karttaa itsessään MikaL ehdottomasti jos lojuu Aquamist nurkissa niin ruuvaa paikoilleen vain. Itse en jaksanut mitään lisätankkeja laittaa. Otin valopesureiden tankin parempaan hyötykäyttöön :D
  14. R53 -05 randon kysymyksiä

    Laitetaan tänne vähän mitattua dataa metanoliruiskusta. Itellä oli -17 & +2 rulla combo + airtec jäähy + jotain muuta pientä kivaa. Niillä nousi kuumalla keleillä imuilmat Ahvenistolla yli 50c. Alastarolla ei ihan niin ylös ,(44c kuumana kesäpäivänä), kun rata selkeästi nopeampi ja tasainen. Asensin devilsowin ruiskuin viime kesänä omaan laitokseen. Sillä sai Alastarolla lämmöt tippumaan aluksi 26c. Mutta kun ajoi useampia kierroksia putkeen, niin lämmöt rupesi nousemaan ruiskusta huolimatta. Pyörivät siinä 32-38 asteen välillä. Mitkä toki ovat nuokin ihan hyvät lukemat. Dynovedoissa R53:n topmount cuuleri on kanssa melko hankala jäähdyttää. Nousee melko nopeasti yli 40 asteen, kun siinä rullilla kiihdyttelee. Dynolla kun käytin ruiskua, niin imuimlan lämpö tippui tuosta 40 kieppeilta 28 asteen tietämille. Eli about 15 asteen tiputus "Laillisesti" asfaltti teillä leikkiessä tuollaisessa 15-20 asteen loppukesän lämmöissä imuilmat taas olivat ilman ruiskua 30-35 ja ruisku päälle kytkettynä 22-28 astetta Eli summa summarum: katukäytössä toimii mukavasti, mutta kun rupeaa painamaan Ahvenistolla endurancea, niin silloin kannattaa keksiä vielä jotain ruiskun lisäksi. Itse käytin 1/3 metanoli & 2/3 tislattu vesi yhdistelmää kun taas Devilsownilta saa tilattua 51%metanoli & 49% vesi comboa. Jokainen mixatkoon tyylillään O0 Loppuun vielä metanolistin tunnuslause: I Love Meth
  15. MCFF Ratapäivä 17.09.2016

    Ei kerkeä ihan tuohon 9:00 lähtöön
×