Jump to content

TuplaPete

Members
  • Content Count

    82
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

TuplaPete last won the day on April 2

TuplaPete had the most liked content!

About TuplaPete

  • Rank
    Lahjoittaja

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Raisio
  • Autotalli
    Mini Cooper S JCW -06
    Triumph SpeedTriple 1050
    Suzuki RM-Z 450

Recent Profile Visitors

2,590 profile views
  1. TuplaPete

    R53 JCW -06

    Se on toi alkomahooli kun saa ihmiset ja koneet toimimaan jotenkin oudosti :) Lähetetty minun IN2013 laitteesta Tapatalkilla
  2. TuplaPete

    R53 JCW -06

    Ilmeisesti virhekoodia pukkaa kun kaasupoljin ja läppä ei toimi saumattomasti yhteen. Jos tulee vielä koodia kun vaihdat kaasuläppää, niin seuraavaksi testiin mun, Tim:in, Micken tai Apelin pedaali. Myös jos johtosarjassa on huonoa kontaktia, voi tehä samaa. Sitä ei toivo vihamiehellekkään että joutuisi johtosarjoja vaihtelee. Siinä saakin siten jo purkaa vähön reilummin autoa. Tarviikin testata kun saat takatukivarret vaihdettua. Vähän vielä harkinnassa tuo Lähetetty minun IN2013 laitteesta Tapatalkilla
  3. TuplaPete

    R53 JCW -06

    Kuulostaa oudolta. Mulla ollu nyt noin 2v vdo. Ei ongelmia ainakaan vielä. Silloin kun itella se meni niin katselin että kaasupolkimessakin voi olla häikkää ja antaa samat virhekoodit. Kyl nää minit sellasia perkeleen rakkineita on, aina jotain vähän vialla. Onko jotain suurempaa työn alla kuin perus kevään huollot ja tarkistelut? Lähetetty minun IN2013 laitteesta Tapatalkilla
  4. Löytyisi hyllystä 2006 jcw nokka. Mittarissa oli 90 000 kun vaihdoin. Lähetetty minun EML-L29 laitteesta Tapatalkilla
  5. TuplaPete

    R53 JCW -06

    Kyllä kiiltää ja hyvä perus hiilikuituteipin korvaaja tuo tarra homma. On ollut kohtuullinen kerääminen jo pelkissä tarroissakin. Thumbs up! Lähetetty minun EML-L29 laitteesta Tapatalkilla
  6. Hienoa että vika selvisi [emoji108] Lähetetty minun F8331 laitteesta Tapatalkilla
  7. Jaonkin saa suht helposti katsottua. Venakopan kansi pois ja kun pyörittää oikeaan kohtaan, niin jakoketjussa on merkit sekä nokka-akselin rattaassa merkit. Niiden pitäisi olla kohdikkain ja jos ne ovat hypänneet esim yhden piikin verran niin sen pitäisi huomata Lähetetty minun F8331 laitteesta Tapatalkilla
  8. Sama homma ollut mulla. Viallinen anturi oli syypää vikakoodiin Lähetetty minun F8331 laitteesta Tapatalkilla
  9. -17% on hyvä valinta Luulisi tuollaisen vaihtotyön onnistuvan melkein millä tahansa korjaamolla. Jos itse on vähänkään motivoitunut laittamaan niin ihan DIY homma. Youtubesta löytyy paljon videoita aiheesta miten homma hoituu. Sitten kun rupeet te enemmänkin laittelemaan niin myyntipalsta voi ostaa 650cc boschin suuttimet hyvään hintaan niin on varaa tehdä jos jonkinnäköisiä modifikaatioita [emoji108] Lähetetty minun F8331 laitteesta Tapatalkilla
  10. Kuulostaa vähän turhan hienostuneelta hifistelyltä Mulla on perus yksinkertainen setti. Liitos cuulerin/musarjanvälisessä putkessä josta menee ohut putki säädinyksikköön. Eli suoraan ahtopaineeseen perustuva säätö. Nykyään taitaa olla myös Devils Ownilla mahdollisuus ottaa TMAP sensorista ahtolukemat. Mulla on erikseen vielä laitettu kutkin konsoliin josta saan laitettua laitteiston päälle. On ihan mukava ominaisuus, kun ei sitä aina tarvitse ruisku päällä olla. Olen käyttänyt jotain W/M 70/30 suhteella. Vedellä on parempi jäähdytysominaisuus kuin metanolilla, jota ensisijaisesti hain tällä
  11. Itellä on vaan ahtopaineen tunnistus Devils Own setissä. Controllerista saa säädettyä milloin alkaa pumppaamaan ja milloin tulee täysi teho päälle. Uskoisin että tämä toiminto on riittävä sullekkin. Eihän sitä suoraan bensasuuttimien syklissä suoraan sylinteriin pumpata vaan ilman sekaan tasaisesti jäähdyttääkseen ja parantaakseen polttonesteen arvoja. Omalla laitteellani haen ennemminkin jäähdytys ominaisuutta kuin tehonlisäystä. Pitäisi kuitenkin ECU säätää omalle kartalle W/M ruiskun kanssa hakeakseen parasta tehoa. Ja kun karttojen vaihto vaatii kuitenkin läppärityötä, niin ei jaksa edes t
  12. Moro Itellä jonkun verran l,aiteltu R53. Siihen olen asentanut Devils Own vesi/metku kitin pari vuotta sitten. On kohtuu helppo laittaa, toki aina pientä sorvaamista ja sopivien liittimen metsästystä joutuu tekemään. Päivittäisessä töihin/takaisin ajoissa en käytä sitä, mutta jos tulee kaasuteltua vähän pidempiä aikoja taikkaa sitten radalla niin ehdottomasti painan virran päälle pumpulle! Radalla kun tulee kaahailtua, niin lämmöt imuilmalämmöt nousee nopeasti sinne ~50c:n nurkille. W/M kitin ollessa kytkettynä, pysyy lämmmöt siinä 30-35 haminoilla. Tietysty asiaan vaikuttaa myös ulkoilma
  13. Jäänyt ennen tämä vallan huomaamatta. Nyt mukana porukassa pitämässä foorumia pinnalla
  14. Itellä oli R53:n kanssa vähän tyhjäkäynti probleemaa tuossa edelliskesänä. Poistin silloin tuon "ominaisuuden" päästää höyryjä imuilmajärjestelmään. Käynti parani huomattavasti, on tasaisempaa eikä AFR seilaa enää niin pahasti kuin ennen. Vielä kun saisi aikaiseksi ja poistaa tuohon systeemiin liittyvät osat vielä autosta, niin säästää myös muutaman gramman painossa Siis tulppaus imusarjan päähän, tankkin suuntaan pitää jättää letku auki että pystyy vielä hengittämään eikä tankki mene kasaan/räjähdä. Aktiivihiiilipönttö on vielä paikoillaan suodattamassa E85 kaasujen pahimman hajut po
  15. Myydään otsikon mukaiset Bosch EV6 650cc suuttimet. Sopii ainakin r53 ilman adaptereita Olleet käytössä yhden kesän, noin 5000km Jos suunnittelet muutosta e85 tai muuten hieman korkeampaa viritysastetta, nämä varmistavat että kone saa tarpeeksi tavaraa eikä männät pala liian laihasta seoksesta Hinta 150€
×
×
  • Create New...