Jump to content

Jusu

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About Jusu

  • Rank
    Newbie

Profile Information

  • Location
    Susiraja
  • Interests
    Balmoral edition
  1. Tätä projektia on seurattu tiukasti jo aikaisemmin FFp:llä. Konehuoneesta ei voi sanoa kuin, että väri on kuvien perusteella loistava. Öljytikku ja muut maalatut yksityiskohdat tuovat sopivasti eloa mustan koneen ympärille. -Jusu
  2. Nyt on pohja paikattu molemmilta puolilta ja ulkoapäin massattu ja sisäpuolelta maalattu väliaikaisesti. Tarkastettiin pohjaa samalle ja näytti siltä, että siellä saattaisi olla jotain murtumia / halkeamia massassa, jolloin ruostekkin on saattanu päästä mukaan tekemään tuhojaan. Pohjan kunnostus jää syksyä odottelemaan tilojen takia. Ajatuksena on ollut kaapia lattia puhtaaksi vaimennusmatosta, kun se on jo aloitettu reikien takia. Urakkaa siinä on ja voi tietty osoittautua turhaksikin. Onko suosituksia tai kokemuksia, mitä maaleja kannattaisi käyttää puhdistettuun (mahdollisesti ruosteen takia puhtaalle pellille) lattiaan? Tähän mennessä on ehdotettu pensselillä levitettävää venelakkaa, mihin on sekoitettu graffitia ja sen päälle massaa. Pojat käyttävät venelakkaa+graffitia takorautaisten porttien ja muiden ulkona olevien esineiden pinnoitteena ja pinta on kestänyt hyvänä. -Jusu
  3. Tänään aloitettiin pohjan paikkailu. Reijät löytyivät etupenkkien kohdilta molemmilta puolilta. Sinäänsä ihmetyttää, että kymmenessä vuodessa hapristuu pohja. Eturoiskeläpät olisi varmaan estänyt asian. Kuskin puoli Toinen puoli Kuskin puoli leikattuna terveelle pellille Palan sovittelua paikoilleen Palan heppailua Tästä jatketaan taas huomenna. Pintaan maalia ja massaa. Jusu edit: 1 linkki korjattu oikeaan kuvaan ja linkit lyhennetty
  4. Nyt on taas palattu sivistykseen Palma de Pahkajärven maastosta. Lämmönsäätövivun sain kiristettyä paikoilleen, kun napsin parit vivun vieressä olevista kytkimistä irti ja siitä sitten kytkimen aukosta sormin kiristämällä. Maanantaina alkaa parin reijän paikkaaminen pohjasta. Voisin yrittää päivitellä tänne asiaa sitä mukaa kuvien kera, kun saan projektia eteenpäin. Suunnitelmat on suuripiirtein valmiina omassa mielessä, mutta toteutus on sitten toista tilojen puutteen takia. Modeille: Tämän voisi siirtää tuonne Classic projekti-osioon.
  5. Laitetaan vielä kuva selventämään... http://i57.photobucket.com/albums/g204/ ... MG0001.jpg Tarkoitan tuota ihan vasemmassa laidassa olevaa nylpyrää, mikä näyttää jo kynsityltä. Kuinka sen saisi irti? Tuli vielä kysymys mieleen. Askarruttaa tuo oikeassa laidassa oleva nappi. Siitä lähtee kaksi musta-valkeaa johtoa, mutta minne menee? Mitä sen pitäisi tehtä? Toimii kuin nappi, mutta ei lukitu pohjaan ja mitään ei tapahdu.
  6. Pari kysymystä ohjaamosta. a) Kuinka saan koko kytkinrivistön irti, tai lähinnä se missä on oikeassa laidassa lämmönsäätövipu ja vasemmassa laidassa muovinen nylpyrä. Nylpyrä taitaa olla jonkinlainen niitti ja pitäisi päästä kiristämään paikalleen lämmönsaatövipu. b) Jos tuo operaatio vaatii kokonaan sen verhoilun irroittamisen, niin se taitaa olla kiinnitettynä yläpuolelta kromilistalla, mikä on sitten tiukassa. Onko vinkkejä kuinka saan sen siististi irti? Eli joukkoon on liittynyt vuoden 1996 Rover Mini, johon ajan puitteissa tehdään pientä projektia vaimennuksen ja pohjan paikkaamisen muodossa ainakin tänä kesänä. Talvella viimeistään mahdollisesti muutakin. Siitä sitten kun on jotain kirjoitettavaa. -Jusu
×
×
  • Create New...