Jump to content
MINI² foorumi

johnny

Members
  • Viestit

    701
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

  • Days Won

    6

johnny last won the day on Toukokuu 1 2016

johnny had the most liked content!

Tietoja käyttäjästä johnny

  • Taso
    God Member
  • Syntymäpäivä 31.07.1984

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Espoo
  • Autotalli
    Ilman autotallia..
  1. R53 JCW -06

    nojoo sitähän se tekee, katkoo jotain releitä polttoainepuolella, mut kun itselle kävi niin et jossain vaiheessa ykkösavaimella ei saanutkaan enää ku pelkästään virtoja päälle, muuten oli ihan mykkä. toistuvasti kun käänteli avainta edestakaisin niin lopulta lähti käyntiin. tarkistin heti herätteen, oli ok. sen jälkeen kokeilin toista avainta, lähti ygösellä. vilkaisin vikakoodit, ajonesto herjasi ykkösavainta, poistin vikakoodit ja paritin avaimen uudestaan, lähti ygösellä. tosin tätä riemua kesti ehkä kuuden käynnistyksen verran ja sen jälkeen se taas "kadotti" avaimen. ennen kuin alat starttia irti repimään, niin tarkista nyt ainakin ettei siellä ajoneston puolella ole mitään vikaa päällä. se ei kyl enää viittaisi siihen, jos ei kerta kakkosavaimellakaan onnistunut. ja laitoitki tos että startti ottaa virtoja, tarkoitit sillä varmaan just herätettä etkä jatkuvia? ja myös sen maan voisi vilkaista?
  2. Mini- 66:n turbo päivitys

    vähän on hätäisennäköinen.. mut ehkä se siitä :P
  3. R53 JCW -06

    ajonesto siellä varmaan kummittelee.. eikun vara-avainta koukkuun ;)
  4. cooper -02

    kiitti juge papukaijamerkistä, niitä taitaaki olla minulla nyt.. kai kaksi? :P ja ranget eivät ole omia, mä oon enemmän defender miehiä. mut hauskoja autojahan ne on, rassattua niitä on tullut sen verran et ovat sitä kautta tulleet sit suhteellisen tutuiksi. ja mä ehkä ymmärsin nyt väärin mut ajoitko sä itsellesi c kortin muka rangella? :D
  5. cooper -02

    :P eei ku ei siinä minissä oikeesti ole mitään kylkiputkia :D
  6. Minin jarrujen mysteeri

    niin ja täytyy muistaa et näissä brittivehkeissä on muutenkin ihan onnettomat jarrut, joten jos kerran paine pysyy niin en ottaisi kauheesti stressiä vaan veisin leimalle. olet vaan luultavasti tottunut liian hyvään. : P
  7. austin morris 1300

    omat viritykset? oonhan mä niihin tyytyväinen? x) noo mut katsos turbo, te kun hoidatte niin hyvin tuon kehumisen keskenänne niin eihän minulle jää oikein muuta kuin tuo huomauttaminen ja kritisoiminen. sitä paitsi jokainen meistä hyötyy kuitenkin kritiikistä pikkaisen enemmän kuin jatkuvista kehuista. vai meinaatko et oot eri mieltä? ottaen huomioon toi sun edellinen kommenttisi on ehkä parempi ettet vastaa yhtään mitään. :P
  8. austin morris 1300

    oleppa hyvä.. mutta mitähän sä tarkalleen pidit siinä viestissä vittuiluina? sitä et minulle ei avautunut sinun värivalinta ja mä mainitsin siitä vaiko se et ohjeistin sinua laittamaan parempilaatuisia kuvia jotta sun työnjälki tulisi paremmin esille?
  9. Cooper S (2010) - vaihteet ei mene päälle?

    aijaa eli turhia värkkejä molemmat : P ja älä sinä holkki aloita taas niistä hihnoista.. x)
  10. austin morris 1300

    täällä on näköjään käytössä vielä parempi kamera kuin minulla. älä turhaan pilaa sun projektia pikselimössöllä. ja auton väristä sen verran, että.. mä en ymmärrä sitä. x)
  11. Cooper S (2010) - vaihteet ei mene päälle?

    kaksoismassan hyvät puolet taitavat jäädä pelkästään sinne jonnekkin teorian asteelle ja paperille.. huonot taas tulevatkin sitten tutuiksi käytännössä. (vitutus nyt lähinnä ja tietysti isot kustannukset) tää on jotenkin huvittavaa miksi puolustella tuollaisen häkkyrän ominaisuuksia joka ei kestä edes sataatuhatta?
  12. Austin Mini 850/1275.-69

    ai sulla on näköjään kaksi samaa ketjua. ok :D
  13. Austin Mini 850/1275.-69

    ei toimi linkit, vai onko mut estetty jotenkin ? :b
  14. Cooper S (2010) - vaihteet ei mene päälle?

    elieli.. jos ajelee umpiraudalla niin joutuu ehkä joskus vaihtamaan kampuran hihnapyörän, maksaa jonkun kympin? jos taas haluat pitää sen ehjänä, käytät kaksoismassaa ja vaihtelet sitä sopivin väliajoin. ; )
  15. Miten Countryman nostetaan?

    sopivan kokoinen pullotunkki ja nostaa jostain sopivasta runkopalkista.. sillain pääsee pitkälle ja tilaakaan se ei autosta paljoa vie. mahtuu varmaan jopa hansikaslokeroon. : P
×