Jump to content

matikju

Members
  • Content Count

    68
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

matikju last won the day on August 28 2016

matikju had the most liked content!

About matikju

  • Rank
    Lahjoittaja

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Hyvinkää
  • Autotalli
    Mini 1275 -77
    Austin Mini van 850 -65

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Joo, se oli yksi lähtökohta moottori valintaan että pilkotaan koppaa mahdollisimman vähän. Tuossa pari kuvaa minkä verran on tarvinnut tehdä tilaa. Maskia tuotu 10mm eteenpäin pakosarjan takia. Saas nähdä tarviiko tehdä syylärille tilaa kun sitä alkaa sovitteleen. ilman tehostajaa lähdetään katsataan, katsurin mielestä ei pitäisi olla ongelma kun on esittää dokumenttia jarruvoimasta ja tarvittavasta poljinvoimasta. Plan B on että etsitään etäservolle paikka jostain.
  2. Pitkästä aikaa taas pieni päivitys pläjäys. Etukelkan maalaus. Johtosarjan tekoa. Bensapumppu paikalleen. Pakoputkiston hankinta. Moottoria vähä nätimmäksi. Laturin vaihto pienempään. Imusarjan rakentelua. Se käy sittenkin. 20190726_191853.mp4 Vielä kun rakentaa syylärin, niin alkaa oleen ajo kunnossa.
  3. Joo, apparinpuoleista 20cm, ja kuskinpuoleista reilu 10cm
  4. Moottori löysi paikkansa.
  5. Siinä on 74kW, eli taitaa olla verrokkina ERA.
  6. Ooppelin rekisteriotteessa on tilavuus 1590cc, pitäis kelvata.
  7. Pientä päivitystä Miniin, Laitetaan moottori vaihtoon. Moottori G Astrasta 1.6 16v ecoteko. Vaihteisto 2010 J astrasta. Samoin vaihdekeppi. Vaihteiston sovittelua. Moottorin sovittelua. Jarrujen päivitystä.
  8. Vihdoinkin sain oikeanlaisia korjauspeltejä, ja saa taas projektia eteenpäin :)
  9. Talli pölyt pois, vieläkään moottori ei ole valmis.
  10. Moi Tuolle ei ole suoraan värikoodia kun on oma sekoitus, pohjana on opelin rio verde johon on lisätty kullan värisiä kiteitä ja todella paljon keltaista helmiäistä. T.Juha
  11. Moi, ilmeisesti tarkoitat kelkan etukiinnikkeitä, korjauspaloja on monenlaisia, mutta siellä takapuolella pitäisi olla vahvike joka hitsataan kiinni lattian sisähelmaan.
  12. Nyt on oikeanlainen laturi, jäähdyttäjän tunneli ja propelli.
  13. Kojetaulu ja ratti päivitetty, seuraavaksi moottorin kimppuun.
  14. Ja eikös noissa kulmavaihtessa ollu eri välitykset, vanhemmassa kulmassa 22 hammasta ja uudemmassa 32 hammasta.
  15. Joo, yllätyin itsekkin laadusta, pellit on Minisportin MCR osia ja sanovat niiden olevan omaa tuotantoa. Pelti on hyvä laatuista 1.0mm tai 0.9mm vahvuista ja mitat sekä prässäykset piti hyvin paikkansa, sai sopimaan aika pienellä säädöllä. Ja noissa oli vielä jarru-ja polttoaine putkien kannakkeet valmiiksi pistehitsattu, samoin sivu jäykkärit mitkä on vanissa sivutaskujen pohjalla oli valmiiksi hitsattukiinni ja ne oli paksumpaa peltiä 1.2mm.
×
×
  • Create New...