Jump to content

mikke

Members
  • Viestit

    87
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

Tietoja käyttäjästä mikke

  • Taso
    Full Member

Viimeisimmät vierailijat profiilissa

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. mikke

    Miniin Hondan moottori...

    Tämä on 2003 tolle metron turbo koneelle katsastettu, sillon on nähtävästi toi 12% riittänyt.
  2. mikke

    Miniin Hondan moottori...

    Niihän se varmaan oli, kiitos korjauksesta.
  3. mikke

    Miniin Hondan moottori...

    Itsellä heräs ajatus vieras tekniikasta kun kävin otteen kanssa konttorilla kysymässä että mikä moottori tässä autossa on kun otteessa on ilmoitettu vaan 1300cm 87kw ja muutosprosentti 12. Ajattelin että konttorilta löytyisi selvitys noihin 12 muutosprosenttiin. Katsastusinsinööri ilmoitti että aikaisemmin ei ole merkitty niin tarkkaan moottorin mallia kun nykyään että moottori voi olla mikä vaan kunhan teho ei ylity ja jarrut on muutettu vastaamaan autoa mistä moottori on peräisin.
  4. mikke

    Miniin Hondan moottori...

    Ihan mielenkiinnosta kyselen että tietääkö kokeneemmat harrastajat onko suomessa saanut ihan katsastettua 1600 kuutioiselle moottorille vanhan minin?
  5. mikke

    MYYTY

    Myydään -72 ruosteinen koppa. Pohja puuttuu jalkatiloista ja osin muualtakin. Ei tekniikkaa, auto alunperin 850 joskus muutoskatsastettu 1300 moottorille. Löytyy viimeisin rekisteriote jolla auto silloisen omistajan toimesta poistettu rekisteristä. Auto Karkkilassa hinta n.200e o451375330 tai yv Mikke
  6. mikke

    Mini- 66:n turbo päivitys

    Moi, muutuiko moottorin vääntö kuinka paljon kun laitoit sen t28?
  7. mikke

    Mäntä 1275gt?

    Pitäisi löytää uusi mäntä +0.40 1275 koneeseen 4 männänrenkaalla mutta ei taida olla enään saatavilla, mikähän olisi korvaava mäntä samankokoisella kupilla vaikka minisparesin luettelossa?
  8. mikke

    Kiertokanget

    Yritän laittaa kuvat myöhemmin nyt ei lähteneetkään
  9. mikke

    Kiertokanget

    Moi, olisi yhden kiertokangen vaihto alkamassa ja rupesi mietityttämään että tarvitseeko uusi kanki punnita ja työstää samanpainoiseksi kun vanha. Näyttää siltä että vanhoja kankia olisi hiottu (tasapainotettu?). Vai näyttääkö enemmän asiasta ymmärtävien mielestä tehtaan tekosilta. Onko kestävyyden kannalta tarpeellista, kyseessä melkein vakio 1275? Kuvissa vanha ja uusi. Mikke
  10. mikke

    Ostetaan kiertokanki, ostettu

    Eli ostetaan 1275 A ehjä kiertokanki. Löytyi, kiitokset Turkuun
  11. mikke

    Irto osia laatikossa

    Moi, katselin tota Jypen projektin kuvaa kampiakselin päästä puuttuuko mun koneesta metallirengas tosta rataan kyljestä?
  12. mikke

    Irto osia laatikossa

    Pitihän se oikeen tarkastaa, ei puutu. Salama jotenkin heijastuu öljyisestä rattaasta, kuvassa kyllä näytti siltä.
  13. mikke

    Irto osia laatikossa

    Jo selvisi, joku edellinen korjaaja ilmeisesti jättänyt katkenneen osan sinne koska kyseinen ehjä osa akselin varresta löytyi.
  14. mikke

    Irto osia laatikossa

    Eli olisi tekniikka tietäjälle tarvetta. Oli tarkoitus öljypumppu ja laakerit vaihtaa uusiin mutta vauhtipyörän takaa kun otti kopan pois sieltä löytyi tällainen. Mistähän on hajonnut osa peräisin?
  15. mikke

    Alatukivarrret

    Kyllä taitaa samat olla +1.5 en vaan ymmärrä miksi oli moiset laitettu kun vakioilla kamber muuttui paremmaksi lähelle 0
×