Jump to content

Arsk

Members
  • Viestit

    5
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

Tietoja käyttäjästä Arsk

  • Taso
    Newbie

Viimeisimmät vierailijat profiilissa

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Arsk

    Takatukivarret

    Kuvien perusteella liukulaakeri puuttuu kokonaan ja tilalla toinen neulalaakeri, eli neulalaakeri molempiin päihin. Jossain tuollasta settiä oli tarjottu Mokeen, onko sen tukivarsissa sitten jotain eroa tavalliseen Miniin. Enkä tiä sitten miten kaks neulalaakeria saa asettumaan suoraan linjaan, jos eivät sitten suoriltaan asetu. Toisaalta en ymmärrä miksei se pusla sitten asetu tukivarressa suoraan linjaan, vaan sen läpi on kairattava akselille suora reitti. Onko sitten joku valutoleranssijuttu tms. Monta ihme asiaa muaalimmaan vaan mahtuu... useimmiten kuitenkin syy on löytynyt aina ittestä jos ei oo jotain ymmärtänyt.
  2. Arsk

    Takatukivarret

    Näyttäis olevan tarjolla akseleiden korjaussarjoja myös kahdella neulalaakerilla, mitä ne sellaset on? Onko muka mahdollista korvat pusla laakerilla? Aika syöpyneet päistään oli mulla akselit, ei ehkä saa niistä tuota työkalua tehtyä... tai no ehkä tekemällä pitkän viisteen ja leikkuu-urat.
  3. Arsk

    Takatukivarret

    Niin siis se messinkipusla, vai mitä se nyt on, on ainoa joka tarvii kalvaa? Laakeriko menee akselille sellasenaan, entä se väliputki? Jossain korjaussarjassa akseli ei mahtunut putkeen... voiko olla mahdollista, vai oliko mulla vaan jotenkin jotkut eriparin vehkeet käsissä. Mikä virka sillä putkella edes on, niitä on näköjään muovisiakin, lieneekö muoviset käyttökelposia.
  4. Arsk

    Takatukivarret

    No nyt tajusin, kiitos! Pitäsköhän sittenkin teettää, säästyis muutama "harjotussarja" ja lopulta jää kalvaimet ja ohjurit hyllyyn. vieläköhän se Kaivo-oja Kangasalla minejä korjailee, tai joku muu?
  5. Arsk

    Takatukivarret

    Takatukivarret päässeet jonkin verran väljiksi, tarttis varmaan hoitaa laittamalla joku korjaussarja. Nyt oon vaan vähän pihalla siitä mitä kaikkee ja miten ja miksi sille pitää tehdä. Osaisko joku, tai varmasti osaa, mutta viittiskö joku selittää mulle yksinkertasin sanakääntein sen akselin ja laakerin ja holkin ja mitä siellä onkaan sovittamisen periaatteen, ja mitä kaikkee siellä pitäis esim. kalvaa oikeeseen kokoon ja minkä takia... Eli siis helppotajunen "takatukivarsi for dummies" -juttu. Tai sit tietysti joku hyvä linkki käy kans, jos joku on jo homman ymmärrettävästi jossain kuvannut.
×
×
  • Luo uusi...