Jump to content

Nako

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About Nako

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ahtoputket ei olleet kunnolla kiinni, niihin kävin uudet kirstimet ostamassa. No vika koodi päällä ni ei tiedä oliko tämä syynä. Luuska toimitettu takaisin korjaamolle. Näitähän ne on irrotelleet kun anturia vaihtaneet saavat samaan hintaan laittaa kuntoon. Kiitoksia holkille vinkeistä. Vikakoodit antaa suntaa etsiä vikaa mutta kuten nyt kirjoitit käynnistysongelmista ja lämpötila-anturista tälläistä tietoa etsin koska jollain ollut vastaavia vikoja ja ratkaisuja niihin. No tämä luuska lähti tänään myyntiin. Minulle vain riitti jatkuva varoitusvalo karkelo ties mistä.
  2. Ongelmasta toiseen mennään.. Auto saapui pajalta käynnistysvikaan syy oli lämpötila anturi joka antoi lukemia väärin. Tämähän vaihdettiin kuten kotelo missä kyseinen anturi kiinni. Auto käynnistyi ihan nätisti, korjaamolta pääsin etenemään huimat 600 m kunnes seuraa varoitusvalo näyttöön--> puolikas moottori keltaisena. Korjaamolle takaisin, luki vikakoodit ahtimen tuloilmassa seuraavaan ongelmaan syy. Korjaamo oli menossa kiinni ei koodien luvun eikä nollauksen lisäksi muuta ehditty tehdä. Ajelin tuon helvetin vehkeen kotipihaan tatti otassa. Onko mahdollista että joku letku/osa irti löysällä mikä tämän vian aiheuttaa? Nollaamaan ton näemmä pääsee ottamalla kengän irti akusta toviksi.
  3. HPFP vaihdettiin täysin uuteen. Siirtopumppuun uudet tiivisteet että suodatin. Autohan starttaa täysin normaalisti mutta ei vain käynnisty kuin hinaamalla. Akku kuukauden vanha ja ei ole tyhjäksi mennyt lukuisista starttauksista huolimatta. Maadoitukset tarkisin. Auto hinattu pajalle ja katsovat kun ehtivät. (en kaipaa häntä takaisin) Mitä eilen Bmw foorumilla pyörin vika voisi olla nokka-akselin asentotunnistin. Näemmä nykyautot eivät halua tämän vikaantuessa startaten käynnistyä. Mutta kunhan korjaamo saa jotain tolkkua tähän mystiseen vikaan niin ilmoittelen mikä oli syy.
  4. Tämä mini on oikea mielen tuhoja, kun yhdestä varoituksesta pääsee eroon toista tuppaa tilalle. Aina kilkuttaa jostain turhasta. Konehan on tähän vaihdettu/koneistettu 19 tkm sitten. Edellinen tahtoi hajota juuri tuon nokkaketjun/öljypumpun takia. Toiset uskovat vikakoodeihin, itse en. Mitä Bmw/Minejä omistanut vikakoodit ei vielä kertaakaan auttanut oikeeseen suuntaan.
  5. Hei, Mini Cooper S vm2008 (r55) Moottori pyörii normaalisti, kovasti yrittää käynnistää, pari yskäisyä muttei käyntiin saa. Auton saa käynnistymään kun hinaa sen käyntiin. Toimii jälleen noin viikon joskus kaksikin ihan normaalisti. Ennen bensapumpun vaihtoa välillä ajoon lähtö oli takkuista, yski ja toimi tukkoisesti. 5 minuutin ajon jälkeen kaikki taas normaalisti. Auto seisoi viime talven jonka jälkeen tämä vika ilmestyi. Start/stop toiminto ei toimi myöskään. Bensapumppu+suodattimet vaihdettu uusiin. Sytytystulpat vaihdettu Ideoita seuraavasta osasta vian metsästyksessä?
×
×
  • Create New...