Jump to content

Pette

Members
  • Viestit

    19
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

Tietoja käyttäjästä Pette

  • Taso
    Member

Viimeisimmät vierailijat profiilissa

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Juu se on monessa harmi, et jälleenmyyjät Suomessa on vähissä. Markkinat on kuitenkin niin pienet... Kuinkas monella on scangauge tai erilliset mittarit laitettu jälkeenpäin? Radalla ja muutenkaan ei varmaan olis pahitteksi olla vedenlämpö, öljyn lämpö/paine mittarit. Ihme et noita ei ole edes jcw.n laitettu. Kierroslukumittarin kehystä oli jossain mihin saa lisä mittareita, mut oli melko arvokas.
  2. Auto-records.com:sta näyttää saavan lisavaruste luottelon lisäksi Event detail, Inspection station, Inspection. Nää ei ole kuitenkaan missään synkassa huolto käyntien kanssa mitä löytyy huoltokirjasta. Mistähän hatusta päiviä ja kilsoja on mahdettu vetää. **Taitaakin olla, et joka kerta marmorilla käydessä kysytään kilsat. Eihän noi muuten olis tasasia tuhansia. Onkohan ECStuning tuttu pulju kellekään. Sieltäkin näytti löytyvän kaikenlaista.
  3. Pette

    Mini Countryman Hybrid

    Mites nää hybridit motarilla menee? Käynnistyykö polttomoottori jo isommassa nopeudessa 100-120km/h? Itsellä kun ~50km työmatka yhteen suuntaan, josta vain ~5km taajama ajoa. Kovasti vaan nää hybridit mietityttää, kun kilsoja tulee.
  4. Pette

    Opetuspoljin R50:in

    Tämä asia kiinnostasi itseäkin, kun tulossa ajankohtaiseksi. Jarrupoljin settiä puuilossa 129€ ja torissa joku myy pelkkää poljinta 45€. Ilmeisesti tossa setissa on jonkinmoisen lattarauta sydeemit, et aika moneen autoon saanu hyvin kiinni porailematta. Pelkääjän puolelle kaveri pulttas polkimen vaneriin kiinni ja se on lattaraudalla penkin pultissa kiinni. Tätähän ei tarvii edes katsastaa nykyään.
  5. Onkohan noissa joku laatu ongelma oikeesti. Jossain koeajoautossa ollu 4 avainta ja osa toimii ja osa ei.
  6. Pette

    Obd skanneri

    Ei ole halvimmasta päästä, mutta tällä on kyllä pystyny tekeen ihmeitä. https://www.elekma.com/obd2-bluetooth-adapteri-android-ja-ios-laitteille Monessa laitteessa se taitaa olla se softan kanssa takkuamista, jos ei toimi.
  7. No ei ole kyl hinnan kirous päästä radalle. Lohen kyl kutittanu miniä taas kivasti :) This R55 JCW has been in for our Performance Pack 2 and an AEM Intakes Intake Kit! On our dyno, it made 268.9 BHP and 386.7 Nm. Onkohan kellään näitä Suomessa
  8. Jäykemmästä takakallistuksen vakaajasta olen lukenukkin, et sen on moni vaihtanu. Onkos se iso talkoo itse vaihtaa vai vaatiiko jotain säätämistä. positiivisia kommentteja olen lukenutkin yokohamasta sekä toyo ratarenkaista. Omaa kokemusta ei ole kummastakaan. Se vain on sanonu moni et semislikseillä radalla pääsee ihan uudelle levelille MCFF ratapäivä on laitettu kalenteriin jos sinne vaikka pääsis. Mites Ahvenistolle muuten pääsee ajeleen onko vain tiettyinä tapahtuma päivinä?
  9. Juu kaikki sivut vaan ei jostain syystä toiminu, kuton toi bimmer work ja myminivin tms... mut auto-records maksullinen palvelu pelitti hyvin. mistähän muuten tunnistaa onko auto tehdas JCW ja kitti? kaikki haut jwc malleista mitä tein ilmottaa autoksi cooper s mut tehot 211hv. Voiko sillon epäillä auton olevan tehdas jcw? Onkos ratapäivillä käyny porukkaa? Kiinnostas myös rata ominaisuudet vakiossa ja mistä lähteä parantaan. ja kiitokset hyvistä vastauksista on tää taas avartanu lisää kaikissa autoissa on omat juttunsa, mut ehkäpä jossain foorumeilla asioita suurennellaan ja haukutaankin liikaa. Aina vaan kiinnostavammalta tuntuu, toivottavasti se oma vielä tälle kesää löytyy
  10. kyllähän se näin on et hymyilyttää MCS.llä ajo, mut JCW on omaa luokkaa Onkos sarjanumero ja valmistenumero sama asia? Mikä osa tosta pitää laittaa en saanu tulosta. Valmistenumero: WMWMF00000TX00000 missäs vaiheessa nää kone versiot on muuttunu? Kumpaa mallia 2009 on?
  11. Ups toi oli koko vakuutus, kaskon osuus ~150€/v
  12. Niinpä mut nähän on valinta kysymyksiä Lahden motarilla on muutamat kohdat niin paskassa kunnossa, että lasit vaan hajoo ja halkee vaikka ei kenenkään perässä roikkuiskaa. Työmatkaautossa vaan on järkevä se pitää tulee halvemmaksi. Kaskosta toki voi olla montaa mieltä ja onko se tarpeen. Mut 300-400€/vuosi nyt ole paha jos sitä sattuu tarviin.
  13. Painaahan se lasikatto ja yks vikaantuva osa lisää. Vesireiät ollu ongelma monella ja ruostuttanu kattoja muilla merkeillä. Skodan alkumetreille ne puuttu kokonaan tai oli väärässä paikassa. Sitten yhdellä lensi koko lasi ajossa ojaan talvella. toi lasivakuutuskin on vähän miten sen laskee. Jos on täydet boonukset niin eipä se paljoa maksa kaskon kyljessä. Voi ilmaseksi käydä korjaamassa ja 200€ omavastuulla uusi lasi. Pasuunan lämmitetyn lasin hintaa töineen en muista mut tais lähennellä tonnia. Tehdas JCW männät ja putkisto olikin tiedossa, mut isompi turbo valmiiks on kyl plussaa. Mistään ole oikeen selkeetä listaa löytäny mitä siihen on kuulunut aikoinaan. Sportti nappi ja lukko on tainnu pitää raksia varuste listalta.
  14. Nyky lasit vaan tuppaa oleen melko pehmeetä tavaraa. Pasuunassakin oli tosi hakatun näkönen 2v ajon jälkeen pk-motari liikenteessä. Lämmitys vastukset vielä niin lasi vakuutuksen pitää mielellään muuten vaihto maksais maltaita. minissä tosiaan on pysty lasi mut ajotapahan myös vaikuttaa sen kestävyyteen
  15. Vakuutuksista.... En kyllä R56 JCW.n saanu noin halpaa vakuutusta mitä tossa mainitsin. Pohjantähti jäi muutenki kalliimmaksi mitä Popvakuutus. Pitää vaan varmista mikä heidän kanta on ajovalo umpioista. Ennen vanhaan esim Pohjola ei korvannu kuin autostreot varkaus tapauksissa. CDboksi, vahvistimet tai subbari ei kuulunut heidän määritelmän mukaan autostereoihin. Nää asiat lienee jo muuttunu vuosien varrella
×