Jump to content

Manager

Members
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About Manager

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Silmällä camper alkuperäis ajatukses.kyl täytyy mitata auraus viikonloppuna,ni selkenee mut haritusta täytyy olla,näin luulisin. renkaina jokohama 155x12,eli ei aika kaposet on,joten ei luulis ihan pienistä heitoista gummeja syövän. ja etenkin hiekkatiellä rauhattomuus on todellinen.mäkinen ois ollu tuolla alustalla mehtän puolella jo ekalla ek :lla Asfaltilla "hyvä" ajaa...kulumastakin päätellen aika tasanen on haritus.kiitos vinkeistä alkuun jo. jos ois klappia,niin sen tosiaan ymmärtäis et kumit kuluu miten sattuu,mut yllättävän jämptiltä vaikuttaa eikä mtn kolauksiakaan kuulu.
  2. Klappia ei juuri ole ainakaan kun käsipelillä kokeilee.laakerissa pienesti,mutta sillä ei ole asiaan vaikutusta,sillä se on nimellistä. katsastukses ei mainintaa myöskään.joskun varmasti korjattu,mutta miten niin vaikea sanoa kuinka hyvin. täytyy koittaa mitata omatekosel kepakolla.mutta kyllä se täytyy senttipeliä olla,ei tosin silmällä näy Et ei niin suuri kuitenkaan.menee se noinkin jos renkaita kierrättää ja kääntää viel ympäri ní ei niitä nyt niin usein tarvii näillä kilsoilla mitä kesässä kertyy (muutama tuhat per kesä) uusia...missä pitäis kulmat olla "oikein"suunnattuna?
  3. Dodiin,onkohan muilla vastaavaa ilmiötä ollu,että takagummit kuluu aika nopsaan sisäreunoista. haritusta varmasti liikaa ja paljon,mutta onko mtn temppua millä sais tilannetta korjattua vähääkään ja pienellä työllä. täyttä vamuutta ei ole,mitä remppaa ja millai on tehty ajan saatossa ,mutta paljon on tehty mutta nopeesti ja aika tasan menee sisäsyrjät takaanta.asfaltilla menee hyvin,mutta hiekkatiellä aika levoton varsinkin irtosoralla ja isommalla vauhdilla Tuleeko mtn mieleen mitä kandeis kurkata kyseessä miní-73,jos vaikutusta
  4. Jep, uudet rojut wanhas lucakses ja ennakko vedetty fiiliksellä testien perusteella ja ,nyt vaikuttaa aika hyvin sykkivän. heitin lampun nurkkaan suosiolla.näillä eväillä jatketaan testiä.joo sen verran monta edellistä seppää ollu autoa tekemässä,ja hiukan ymmärrys ja vauhti loppunu kesken,ni nyt pitää mennä näillä ja tehdä loppuun keskeneräiset jutut. lähinnä viimeistelyjä ja sen semmosta.museoajoneuvot asia erikseen.
  5. Juu-u...ei tuolla kisaa ajeta,pääasia että toimii normi katukäytössä. 45nen kakskurkkunen,peltisarja ja rosteriränni yhel vaimentimella.jonkun verran kantta työstetty ja kireämpi nokka. että ei mtn maata mullistavaa,mutta ihan kevyesti tuntuu liikkuvan. täytyy nyt katella miten testit sujuvat mitäs merkintää lucas käytti s -jakajassa,jos tulee vastaan
  6. Tarkoitin ihan tavis strobo ajoituslamppua Se voi olla juu,että tuon saa kuikkaan heittää.täytyy vähän kattoa viel ennakkoja.mut oliko nyt niin että 7-10 pohjalla ilman alipaineletkua? Ja alipainesäädin lähtee vetämään suht nopeesti maksimiin,mikäli jakaja toimii vähääkään oikein.
  7. Otsikon mukainen jakaja 1275 koneessa. Miten on tuon a/r ruuvin laita,kannattaako pitää ns.löysänä ja säätää ennakko vaan jakajasta suoraan? onko näin että vajaa 10 astetta tuhannen kierroksilla ilman alipaineletkua on lähellä totuutta? Jonkun verran virikone kyseessä. vauhtipyörällä taitaa olla olla viel 20 asteen merkintä suurimpna? Et jos sitä 30 asteen max ennakkoa tähtäilee,niin sitä ei normilampulla näje Vai mennäänkö korvakuulolla vaan.kyllä se alkaa takas potkia jos liikaa ennakkoa,ja kilistelee. kiitos vastauksista etukäteen,!
  8. Aattelin et kerrotaan tilannetieto nyt tämän rojektin osalta, juu elikkäs lähtevä kumiletku oli aika haprakka,mutta lopulta kuitenkin tankki oli se syyllinen tähän käryyn. oli täysin loppu.ja sisältä hapokas,ja oli sitä joku joskus paikkaillukin.sitkun oli irti ja anturikin irti niin näki vasta todellisen tilanteen. meni vasta nyt vaihtoon,kun sain hyvän käytetyn tankin harrastajalta. ei vanha tankkikaan tosiaan allensa kussu,mutta hengitti sitten vaan. että näin tällä kertaa päästiin kärystä eroon.uusin koko bensalinjan letkut samalla.
  9. Juu,kiitos tiedosta. pääsee taas hieman eteenpäin aiheessa Jännä homma,että oli menny katsastuksesta läpi ilman mtn puhallusta,tai lämmitintä.ollu varmaan poutaa ja lämmintä silloin, Eikä huomattu muiden puutteiden lomassa kaikkea.
  10. Dodiin,orkkis lämppärin paketti menossa paikoilleen (edelliset omistajat hukannu),letkut jääny mitkä yhdistetty koelaudan alla väliputkella. ja vaikuttaa aika saman mittasilta,kysymys kuuluukin, että mitenpäin letkut tulee? En löytäny kuviakaan. kennon puolella on ylempi ja alempi letkun paikka.eli meneekö moottoritilan puolelta lämppärivivulta lähtevä putki sisäkennon ylempään vai alempaan paikkaan.yksinkertainen kysymys,mutta vähän pitkä viesti
  11. Juu,iso kiitos jo tähän astisista visioista.todella hienoa! Joo,pumppu on takaluukussa tosiaan,ja sitä paineensäädintä vähän hain,mutten mtn löytäny...pumppuja on tietty monenlaisia,et voihan tuo olla,ettei liikaa puske tupla weberille...no se nyt ei tietysti vaikuta taas tähän takaluukun hajuihin. pirun vanhan näkönen pumppu,pitäis oikeen ottaa kuva,et jos joku tunnistais.et onko laita ollenkaan suoraan kaasarille. ainakin satsia saa,sen tiedän,mutta ei kaasari nyt ainakaan sillai mtn tulvi.mut yritetään nyt pysyä täs hajuasiassa Melkein ois parasta uusia kaik letkut mitä takaloorassa,ni ainakin tietää ne..eikä se nyt niiin valtava ongelma ole,että ajoa haittaisi, mutta kyllä sitä enempi ilmassa on,mitä yleensä on edellisissä vastaavissa harrasteissa ollu..ja ehkei nyt pääse kaasut karkuunkaan,kun tilkitsin takalooran vesireikiä,ja muitakin reikíä mitä löytyi.
  12. Pitää ekaks kattoa letkut.voipi olla että pitää ottaa tankki irti kun tankilta tulee pumpulle mikä ns.selkänojassa ja siitä lähtee eteenpäin jotain reittiä pitkin,ehkä auton alla.täytyypä tutkia kun tallille kerkeän.ei se tankkikaan uuden veroinen ole,kun lampulla sisälle kattelin, mutta ei nuo tietty uusia enää ole. tankki itsessään tais lähteä helposti irti,jos vain panta auki.ja korkki pois?..en kattonu onko muita konsteja Ei ois välttämättä huono,jos putsais ja ottais irti jokatapauksessa.
  13. Kiitti vinkistä,ja todella nopeasta sellaisesta! pitääkin tarkistaa asia.nyt en varmaksi muista kun en takakontissa paljoa tehny mtn.saattoi olla just sitä. se on totta,saattaa kärytä vaikkei varsin märäksi asti ookkaan happaantunu,mutta tulee läpi jo kaasut. se ois yksi selitys..
  14. Onko tavallista,että bensa haisee takakontissa aikalailla? Näin uutena miniharrastajana pitää kysyä.. ei vuoda ulospäin ainakaan,ja huohotinputkikin näkyy ulos menevän...jollei sit tukossa ole,se pitää viel katsastaa. voisko kaasuuntua tankin ja tankkausputken nurkilta jostain? En oo tankkia ottanu irti viel. mutta märkä ei ole mistään.ei se autoon sisälle niin pahasti tule,että ajoa varsin haittaisi,mutta hiukan tuo ihmetyttää.
  15. Myynnissä tarpeettomana wanhan minin alumiinivanteet.mielestäni hieno klassikkomalli. 12" vanteet.leveys ehkä 4,5" eli vakiorengastuksella sinänsä.kahdessa hyvät nastat jos joku uskaltaa talvea uhmata, saa samaan kauppaan,mutta ei ole pakko niitä ottaa.pelkät vanteet saman hintaset. keskiöitä en noihin löytäny,mutta ne ei ole ongelma. vaihdossa käy minin mk3 kromipuskurit tai paperiraha. Hp.290€/sarja. Sijainti salossa.mutta kulkee jonkun matkaa joka suuntaan rahtivapaasti P.045-1370678/janne.parhaiten tavoittaa 17 jälk.
×
×
  • Create New...