Jump to content

Laszlo

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About Laszlo

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Moi. Mitäs castrol öjyä oot käyttäny nois uudemmissa coopereissa? Castrol Edge 5-30?? 

  2. Juu akkua epäilen. Ja itseänihin se ei haittaa yhtään ettei auto sammu joka liikenne valoissa. Omalla kohdalla oli lähinnä häiriö tekijä silloin kun se toimi
  3. Moi. No itsekin aloin epäilee akkua start/stop toiminnan katoamiseen. Avain asetuksien katoamisella tarkoitin sitä että auton "tietokone" valikkoon ei tule enää ollenkaan sitä valikkoa missä avainasetuksia voisi tehdä. Avain kun on paikallaan "telineessä". Se kohta vain hävisi valikosta yks päivä. Nyt ongelmana on vuotava venakopan tiiviste. 2 kertaa vaihdettu ja taas tihkuu öljyä. Öljyt on Mobil 5-30 Kattoluukku oire taitaa olla ominaisuus. Olen öljynnyt mekanismeja mutta aurinko kun on lämmittänyt kattoa tarpeeks auton ollessa parkissa. Niin ei vaan aukea. Muutaman minuutin kun antaa ilmastoinnin viilentää niin sit aukeaa.
  4. Tässä nyt itse reilu vuoden omistaneena 2010 cooper s 135000km ajettu. Kiva auto ajella eikä mua ne pikku nitinät ja natinat häiritse. Autossa on jäykkä alusta ja kun vielä 19" renkaat niin onhan se kova. Ja kaikki tärinät tuntuu. Ajoltaan auto on kyllä hyvä.... Mutta mutta se tekniikka. On kyllä ollut yllätys miten heikko laatuista. -Autosta katosi avain kohtaiset asetukset eikä enää anna niitä tehdä. -start/stop toimii satunnaisesti (ei kyllä itseä haittaa) mutta jos joku toiminto autossa on niin pitäis sen toimia. -lasikattoluukku ei kuumalla suostu aukeemaan. Tuossa jotakin oireita mitä ilmennyt. Mutta pahimmat löytyy konehuoneesta. Nyt ilmennyt neljäs öljyvuoto... Huoh. Ensin oli venttiilikoppa joka vuoti. Sitten öljypohjan tiiviste. Seuraavaksi öljynsuodattimen jalan o-rengas. Ja nyt sitten ilmeisesti kampiakselin tiiviste. Tarkka vuoto kohta selviää kun purkaa taas puoli konehuonetta että edes näkee mistä vuoto on peräisin. Taitaa olla tämäkin tyyppivika(ominaisuus). Eniten tässä ihmetyttää se että autolla on ajettu vain 135000km. Eikä cooper s clubman ole ollut vuonna 2010 ihan halvimpia autoja. Ymmärtäisin jos kyseessä olis halpis merkki mutta tuon hintaluokan autossa jo paljon vikaa noilla kilometreillä.
  5. Laszlo

    R55 pcv venttiili

    No lähinnä toi öljynkulutus on syynä. Mutta jos kokeilis ny alkuun vaikka toisilla öljyillä.
  6. Laszlo

    Flekti ei pyöri

    Täytyypä kokeilla toi anturijohdon irrotus.
  7. Mistä löytyy r55 cooper s pcv venttiili. Onko kuinka helppo vaihtaa itse?
  8. Moi. Tuli tossa pari kk sitten hommattua clubman cooper s vm 2009. Nyt huomasin ettei flekti lähe pyörimään ollenkaan vaikka moottori on lämmin. Obd2 näyttäny 107C Onkohan flekti paskana vai olisko vaan lämpötila anturi sökö?.
×
×
  • Create New...