Jump to content

Valtteri Järveläinen

Members
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

About Valtteri Järveläinen

  • Rank
    Advanced Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Eli tosiaan asensin miniin r53 kyseiset jouset ja latasin tuv todistuksen eibach sivuilta mutta lapussa lukee pelkästään R50. Kysymys kuuluukin saako R53 leimasta läpi kyseisellä lapulla?
  2. Kenelläkään kokemusta kyseisestä muutoksesta? Lähinnä että onko ostamisen arvoiset. Umpiot pitää joka tapauksessa avata koska aivan sumeat Sisäpinnat. https://www.retrofitlab.com/en/mini-cooper-r50-r52-r53-2000-2004-bi-xenon-mh1-xenon-headlights.html
  3. Olisiko kellään ensi viikonlopuksi lainata vakio ahdinpyörän ulosvetäjää? Päijät-Hämeen alueella
  4. Kenelläkään tilaus kokemusta kysyisestä firmasta maanantaina pitäisi laittaa raha liikkeelle niin ajattelin eka kysästä tuleeko sieltä rahalle vastinettakin?
  5. Joo varmistan kanssa vielä itsekkin kela purkamalla sen ja mittaamalla suoraa siitä. samalla tarkastaa laakeri kompurasta
  6. Tänään aamulla kelan mittasin kaikista releen navoista ja Oulu lääniä kovasti fluke näytti Se on varmaan kompuran kelan vaihto tiedossa
  7. Eli tosiaan ilmastointi ei pelaa kylmäaineet pysyy sisällä painaa ilmastointi nappulaa ei tapahdu mitään automaatti ilmastointi kyseisessä vehkeessä, ilmastoinnin rele vaihdettu ja sulake katsottu mutta ei auta. Onko mineissä paineanturia jossain päin kone huonetta mikä voisi olla kun ei edes yritä?
  8. Selvä varmaan lähdettävä sillä koittamaan
  9. Eli tosiaa pitäs etupyörä laakeri vaihtaa miniin ja kahta napaa tarjolla m12 ja m14 pulteilla kumpi mahtas olla oikee auton luokse en tällä hetkellä pääse ja pitäs saada tänään tilattua niin sais perjantaiks tänne Pystyykö joku jelppii
  10. Hei Eli tosiaan kylmällä koneella kun lähtee liikkeelle nii tuntuu kuin auto välillä nykisi jos painaa vähän enemmän kaasua joskus tehnyt myös lämpimänä kyseistä nykimistä. mistähän moinen voisi johtua? Ja tänään työpaikalta lähdettyäni työkaveri tuli samoihin valoihin ja huikkas että yhden vaihteen vaihdon yhteydessä tai nykäisyn yhteydessä olisi tullu pieni musta pöllähdys putkesta. Ei tee aina kun kiihdyttää jos ajelee pidempään rauhallisesti ja koittaa vähän kovemmin kiihdyttää niin saattaa jossain 2500rpm kohdalla nykäistä ja alkaa vetämään. Voisiko olla kaasuläppä ongelma? Tulpat on pariviikkoa vanhat ja teki vanhoillakin ilmansuodatin myös vaihdettu samalla, polttoainepumppukaan ei ole puolta vuotta vanhempi. Samalla kyselisin että millä ihmiset lueskellut vikakoodeja ministä lainaan sain kaverilta ebay vikakoodit lukijan mutta ei näyttänyt mitään ministä, jos jollain päijät Hämeen alueella lukijaa nii voisin kyseisestä operaatiosta jotain vaikka maksaakkin
  11. Ja voin sanoo et ekaa kertaa purin kyseisen vehkeen hihnalinjastoa auton olen omistanut 3kk enkä käyttänyt mitään erikoistyökaluja että kyllä tässä onnistuu normi Pekka kuusamostakin. Itellä myös kiristäjä Alko olee aika loppu se sitten seuraavaksi vaikeessa paikassa näytti olevan mutta eiköhän sen saa vaihdettua jos pinna vaa kestää ja uskaltaa pari kirosanaa lausua
  12. Itellä tosiaan ohjainrulla tässä kunnossa 38e makso uus ja hiljeni auton äänet meinaa pikksse VID-20190305-WA0014.mp4
×
×
  • Create New...