Jump to content

Valtteri Järveläinen

Members
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

About Valtteri Järveläinen

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hei Eli tosiaan kylmällä koneella kun lähtee liikkeelle nii tuntuu kuin auto välillä nykisi jos painaa vähän enemmän kaasua joskus tehnyt myös lämpimänä kyseistä nykimistä. mistähän moinen voisi johtua? Ja tänään työpaikalta lähdettyäni työkaveri tuli samoihin valoihin ja huikkas että yhden vaihteen vaihdon yhteydessä tai nykäisyn yhteydessä olisi tullu pieni musta pöllähdys putkesta. Ei tee aina kun kiihdyttää jos ajelee pidempään rauhallisesti ja koittaa vähän kovemmin kiihdyttää niin saattaa jossain 2500rpm kohdalla nykäistä ja alkaa vetämään. Voisiko olla kaasuläppä ongelma? Tulpat on pariviikkoa vanhat ja teki vanhoillakin ilmansuodatin myös vaihdettu samalla, polttoainepumppukaan ei ole puolta vuotta vanhempi. Samalla kyselisin että millä ihmiset lueskellut vikakoodeja ministä lainaan sain kaverilta ebay vikakoodit lukijan mutta ei näyttänyt mitään ministä, jos jollain päijät Hämeen alueella lukijaa nii voisin kyseisestä operaatiosta jotain vaikka maksaakkin
  2. Ja voin sanoo et ekaa kertaa purin kyseisen vehkeen hihnalinjastoa auton olen omistanut 3kk enkä käyttänyt mitään erikoistyökaluja että kyllä tässä onnistuu normi Pekka kuusamostakin. Itellä myös kiristäjä Alko olee aika loppu se sitten seuraavaksi vaikeessa paikassa näytti olevan mutta eiköhän sen saa vaihdettua jos pinna vaa kestää ja uskaltaa pari kirosanaa lausua
  3. Itellä tosiaan ohjainrulla tässä kunnossa 38e makso uus ja hiljeni auton äänet meinaa pikksse VID-20190305-WA0014.mp4
  4. Pitää tänään töiden jälkee vilkasta missä kunnossa rulla on kiitos vastauksista
  5. Lahdessa asun millanen homma mahdollisesti olisi rattaat vaihtaa? tietenkin ahdin pois jne
  6. Eli tosiaan omasta mielestä koventunut ahtimen ääni, auton olen omistanu sellaiset 2kk ja ajettu 196 tuhatta 2002 cooper S kyseessä. Ääninäyte alapuolella niin 0-7sek 1000-2000 RPM 10-15Sek 2000-3500RPM. Tiedän että aika epätoivoinen yritys välittää äänimaailmaa teille mutta jollakin se on kokeiltava :). Viimestään kesällä olisi tarkoitus purkaa keula ja tehdä hihnalinjastoon tarvittavat korjaukset 0-5 1000-2000 5-10 2000-3000.aac
  7. Nyt taas anto yön olla pakkasessa niin lähti käyntiin. Kun laitto virrat päälle niin polttoaine pumppu Alko hurisee heti että polttoaine pumpussa tai releessa mahdollisesti vikaa.
  8. Lisää vielä niin starttauksien jälkeen haisi bensa joka kyllä vähän kaihtaa bensapumppu vikaa. Otin tulpan johdot jakaja boksista irti niin päät olivat ruskehtavat hioin Hiekka paperilla puhtaaksi ja kokeilin mutta ei luvannutkaan.
  9. Eli tosiaan aamulla ajoin töihin ja töissä siirsin auton sulamaan toimi hyvin ei ongelmia. Töistä piti lähtee kotio nii auto lähti käyntiin kävi 15sek jonka jälkeen sammui starttaa kyllä ja piippaailee kun starttaa pitkään varmaan joku ominaisuus. Käytin ohjain yksiköt irti ja horähti taas hetkeksi mutta sammui hetken päästä taas. Kuuluuko minissä bensapumpun ääni kun laittaa virrat päälle? Itse en ainakaan kuullut mitään hurinaa kun käytin virrat päälle ja pois että olisiko bensapumppu. Muita ideoita?
  10. Pitää alkaa selvittelemään
  11. Automaattisesti säätyvä pitää kysyä testeriä varmaa jostain lainaan että saa luettua. Tosiaankaan jos laittaa puhaltimen täysille ja käden jalkatilan läpän eteen niin tuntee kyllä ilma virran mutta kumi mattossa sellanen sentin kerros lunta vaikka ajais useemman tunnin puhallin täysillä.
  12. Morjens eli seuraavanlainen probleema Ei puhalla juurikaan jaloille ilmaa laittaa esimerkiksi puhaltimen täysille niin samanaikaisesti tulee myös tuulilasille ja jaloille mutta jaloille tulee pieni hönkäys vaan. Saako jotenkin että puhaltaamaan pelkästään jaloille nappia painamalla tulee tuulilasi sekä jalat pieni hönkäys, Ja sama jos laittaa naamalle ja jaloille niin pelkkä hönkäys jalkatilaan. Tälläi talvella perseestä kun ei pysy lattiamatto edes sulana
  13. Puhutaan siis linja C katkesi tuosta orjasylinterin menevästä päästä, onneksi sielä näyttäisi ainakin olevan liitos kohta. Toivottavasti tulee vaan oikea putki ensimmäisellä yrityksellä eikä ole vaikeassa paikassa nii saa auton liikkumaan
  14. Eli tosiaan piti sillai pikaisesti töistä lähtiessä autoon vaihtaa kytkimen orjasylinterin kun kumi revennyt sen ympäriltä. Sain pultit irti ja samalla sain sen pois paikalta niin eiköhän se putki ollut sen verran ruosteessa että meni poikki, joten kysymys kuuluu kuinka pitkälle mahdollinen putki menee koneen syvyyksii missä seuraava mahdollinen liitos kohta? Laakkoselta tilasin jonkun putken mikä pitäisi siihen mennä niin 55e. Onko kukaan foorumilainen joutunut vaihtamaan
  15. ei edes yritä joten veikkaan moottoria sulakkeet näytti olevan ok
×
×
  • Create New...