Jump to content

Valtter Clubman

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

  1. ohimennen ajeltuna voisin noutaa. mutta mennee vapun hujakoille..
  2. JES Jo hiljeni tuuletin. Ilmasin ja toisella koeajolla vikakoodi pois. Vaati n. 30km ajoa lämppäri täysillä. Itse asiassa ajon korjaamon pihaan, jossa tsekattiin anturivikakoodi. Jota ei enää löytyny. No samalla havaittiin vikinää seisontakierroksilla koneen vasemmalta puolen. Korjaamon mukaan ilmeisesti vesipumpun siipipyörä irronnut akseliltaan? Tässä N16 PSA:n koneessa pumppu ilmeisesti sijaitsee vasemmalla puolen? perhana
  3. Hmm Eipä auttanut anturin vaihto. Sama pyöritys jatkuu ja vika koodi pysyy. 2F22... motonetin pisteeltä. termostaatti? voisko olla ECU:n vika joka vaatii uudelleen ohjelmointia tms korjaamokäyntiä? voisiko olla paineanturi vika?
  4. OK! Kiitos alustuksesta! Hain tänään sen lämpötila-anturin motonetistä. Huomasimpa samalla laatikon päällä suht tuoreen lammikon jäähytysnestettä, jotta oisko termari / vesipumppu jotain tiivistvikaa vielä lisäksi. Meni vain arpailuksi, että tarviiko tyhjentää nesteet ennen remppaa vai ei.. JA sitten, mistä syylärin pohjatulppa löytyy... Tuleepahan tekniikka tutuksi, kun kunnolla turaa. vuoden aika on hyvää tähän hommaan Palaan asiaan
  5. R55 Cooper clubman 1,6 Bensakoneella. vm 2009. Ajon jälkeen jää tuuletin huutamaan. Ei saa pysähtymään muutoin kuin poistamalla 40A sulakkeen (F08). Seuraavaksi tuulettimen rele vaihtoon. Onko kokemuksia? Voisiko olla moottorinohjausyksikön vika vai selviäisikö rele / pienemmillä komponenttivaihdolla??
×
×
  • Create New...