Jump to content

Mauri Jarvinen

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About Mauri Jarvinen

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ne nastat kun laittaa repsikan suunnasta on helpompi laittaa sokat
  2. Ihan fiksu veto ollu sulta, se sokan pujottaminen kun ei ollut yhtään sen helpompaa kun sen tapin laitto siihen reikään
  3. Näin vää vähän kattelinkin että ei oo oikotietä onneen. Tapit sain paikalle ja sokathan menee kun vaan pujottaa siitä tekijästä.......
  4. Onko jollain kertoa kun on kytkin ja jarrupolji. On ollut pois täydellisen jumiutumisen johdosta niin projekti on siinä vaiheessa menossa että ne nastat tai tapit jotka tulee työsylinterin ja polkimen väliin pitäis saada paikalleen. Kummasta suunnasta ne pitäisi työntää ja onko muita helpottavia ideoita kuin ottaa penkki irti?
  5. Vasemman puolen ylätukivarsi 1974 tonnisella koneella Tampere, helsinki, nummela ainakin onnistuu ja kohtuu etäisyydellä muutkin paikkakunnat
  6. Jos harkitsee päivittää Minin etujarruja levyjarruiksi, vaatiko katsastus miehet jarrutehostinta? Lisääkö jarrutehostin merkittävästi levyjen jarrutustehoa?
  7. Kiitos, jep sieltähän ne massojen alta löyty
  8. Pitäisi etuiskarit vaihtaa ja homma pysähtyy siihen että Sisä lokari on tiellä. Osaisko joku kertoo miten noi lokarit on tavallisesti kiinnitetty ? Kumilista jonkimmoiset on ainakin mutta jostain päin massausta ja ruostetta pitäisi kai ruuveja löytyä?
×
×
  • Create New...