Jump to content

Mini1380

Members
  • Content Count

    2,495
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    64

Mini1380 last won the day on May 7

Mini1380 had the most liked content!

About Mini1380

  • Rank
    Lahjoittaja
  • Birthday 30/07/1978

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Turku
  • Autotalli
    Mini 1380 -71
    Mini 1380 -78
    MINI JCW GP n:0909 -06
    ex.Morris Traveller 1360 -65

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Itse joskus hitasuttanut Minin vaihteistonkuoret ja hyvin onnistui ammattilaiselta, eikä häntä edes jännittänyt.
  2. Aika usein takmalasinpyyhkijän kummajaisviat johtaa takaluukun johtosarjan läpivientiin josta johdot ajan mittaam katkeilevat/kuoret murtuvat ja yhdistelevät virtoja miten sattuu, hyvin yleinen vika monilla merkeillä ja todella yleinen tämän konsernin tuotteilla (BMW)
  3. Mini1380

    mini clubman s

    Polttoainesuodatin vaihdettu?
  4. Mini1380

    Projekti Papu

    Ilmakuplat nousee nesteessä ylöspäin,, nipat kun ovat alaspäin ei ilma tule ulos.
  5. Kyllä siinä kannattaisi siSältä tuKevia holkkeja käyttää eikä pelkkiä prikkoja. googletelkaapa vaikka piruuttanne minkälainen se oikea työkalu asiaan on....
  6. tailken holkit oikeanlaiset, itse vetänyt vastaavilla ja kierretangolla laakerit paikoilleen. Paikoilleen lyöntiä en suosittele mut kukin tyylillään.
  7. Ei ole sinun erehdys. Aikaisemmin Minin nokka-askelin laakerit oli mallia kalvettavat ja tästä löytyy maininta korjaamokäsikirjoistakin ja jopa kuvat kalvaimesta. Nykyisin saatavilla olevat laakerit "pitäisi" mennä sellaisenaan kun käyttää asiaan tarkoitettua työkalua joka saa suuntauksen muista pesistä, kannattaa vaihtaa yksi laakeri kerrallaan niin saat käytettyä vanhoja linjaukseen. Ennen asennusta laita laakerit yöksi pakkaseen ja asennettaessa käytä kylmäspräytä niin menee kaikista mallikkaimmin paikoilleen. Tarkista ennen uudden laakerin asennusta pesään ettei vanhaa pois ottaessa ole tullut mitään purseita pesään ja tarvittaessa hio virsikirjalla purseeet pois. Muista myös tarkistaa että laakerit menevät kohdilleen eli reijät täsmäävät kohdilleen.
  8. Ei luulisi aivan hirveitä MINI:lläkään maksavan eikä yleensä ole 3päivää kauemmin osien tuleminen kestänyt.
  9. Mini1380

    vanin pohjalevy

    Eikös tuo kuvan ole Trvavellerin lattia? Ns. Vanin lattiahan on ilman varapyöräkoteloa ja pitkällä kovalla takalattialla, äärimmäisen harvinainen Suomessa. Tänne tilattiin vissiin kaikki Vanitkin Travellerin lattioilla että autoverokoplaus onnistui.
  10. Eisaa lämmittää liikaa, hiustenkuivaaja parempi kuin kuumailmapuhallin tai sitten tarvii olla sellainen missä saa lämmön säädettyä tarpeeksi pienelle. Joskus tein niinkin että pistin notkistumaan isoon vesisaaviin missä kuumaa vettä ja hyvin toimi sekin.
  11. Ainakin takapenkillä monasti kuuluu halpiusputkine horinat/kuminat selvemmin kuin eteen. Itse tykästyin Miltekissä juuri siihen että ei ole kumiseva millään alueella edes motari/maantienopeuksissa ja kaasua painaessa juuri sopivasti sporttisempi kuin JCW:n alkuperäinen oli.
  12. Miltekin putki on milestäni mukavan kuuloinen eikä mahottoman kalliskaan.
  13. Mini1380

    Projekti Papu

    Juurikin näin mitä MikaJ ja Turbo69 laittoi eli Minin tiivistettä ei nyt vain kuulu laittaa narun kanssa tiivisteen mallin takia: MikaJ:lle lienee sama kaveri ohjeistanut oikean asennustavan kuin minulle ja tämä kaveri on tehnyt vain köykäiset 30v lasihommia elääkseen........ Niin se Jukkakkin vielä oppii uutta vanhanakin
  14. Mini1380

    Projekti Papu

    Koska tuon tyylistä kumia ei kuulu laittaa narun kanssa paikoilleen. Ne on tyystin erilaisia tiivisteitä mitkä kuuluu laittaa narun kanssa paikoilleen.
  15. Mini1380

    Projekti Papu

    Minin lasia ei kuulu laittaa narun kanssa ja ne alkuperäiset asennustyökalut on kyllä ihan metallisia Kumi ensin autoon paikoilleen ja lasi sen jälkeen paikoilleen on tuollaisen kumin kanssa se oikea tapa.
×
×
  • Create New...