Jump to content

Mini1380

Members
  • Content Count

    2,413
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    57

Mini1380 last won the day on May 15

Mini1380 had the most liked content!

About Mini1380

  • Rank
    Lahjoittaja
  • Birthday 30/07/1978

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Turku
  • Autotalli
    Mini 1380 -71
    Mini 1380 -78
    MINI JCW GP n:0909 -06
    ex.Morris Traveller 1360 -65

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ei se "paisuntasäiliö" olekkaan R50:ssä paineistettu vaan se painekorkki on siellä termarinjalan yhteydessä. https://www.jetpart.com.au/genuine-mini-radiator-thermostat-cap
  2. Ja tosiaan riippuen mittaristosta saat näpyttelemällä sen salavalikon näkyviin.
  3. Yksi flekti mutta kaksi nopeutta ja yleensä se ykkösnopeuden vastus hapantuu poikki. Toi koskee liki kaikkia merkkejä et ne lämpömittarit näyttää mukavia lukemia, ne on ennemminkin show no go mittareita eli antamaan "fiilistä".
  4. Nykyään nuo lämpömittarit on enempi sillasia höpö höpö mjttareita, näyttää lähinnä onko kone kylmä vai lämmin. Salavalikon kautta pääsee katsomaan oikeat lämmöt tai hommaamalla OBD:stä lukevan monitoimimittarin Scangauge tai vastaava. Luultavimmin sulta on myös palanut fketistä 1-nopeuden vastus ja flekti lähtee päälle vasta lämpöjen saavutettua 2-nopeuteen tarvittava raja-arvo.
  5. No ei toi niitä muita loppuun kuluneita osia tifteiksi muuta....... toki muutama nivelpinta tuossa samalla muuttuu uudeksi välyksettömäksi.
  6. https://kentautodevelopments.com/collections/transmission/products/kad-remote-change-quick-shift
  7. Mun kuvissa on juurikin 165/70R10 renkaat.
  8. Vasemman puoleisissa kuvissa Mecuryn 6x10 Ylä oikea vakio pellit kapseleilla Alhaalla oikealla GB:n 5x10
  9. Mulla ainakin oli 5x10 GB vanteet ilma levikkeitä aikoinaan ja hyvin mahtui ilman levikkeitä, jarruina oli silloin 998 Cooperin levyt ja vakiorummut takana.
  10. Yksi mahdollinen syypää on jonkun lämpöanturin virheellinen näyttämä. Mutta tosiaan toi Torque Pro antaa hyvät työkalut anturitietojen reaaliaikaiseen seurailuun.
  11. No en kyllä ole ikinä moisessa onnistunut taitaa olla huonosti vulkanoitu kun noin pääsi uuden kumin kanssa käymään.
  12. No joitain kymmeniä viallisia öljynpaineantureita tullut itsekkin vaihdettua eri autoihin..... ja Mineissä kaikki vialliset mihin olen törmännyt ovat olleet sellaisia mitkä ovat polttaneet merkkivaloa joko kokoajan, öljyjen hiukan lämmittyä tai ajoittain. Yhden tälläisen sydämmen tykytyksiä reissussa aiheuttaneen anturin vaihdoimme kaverin Miniin Hollanissa matkalla IMM:iin 2009.
  13. Höpö höpö taas, kyllä se Minin öljynpaineen merkkivalonanturi vikaantuu yleensä jurikin niin että alkaa palamaan joko satunnaisesti tai kokoajan koneen hiukan lämmettyä ja öljyjen notkistuttua.
  14. Kyllä jotain on jo pskana jos tyhjäkäynnillä on vain 1,05 baria öljynpaine, mulla ainakaan koskaan ole ollut noin surkeita paineita yhdessäkään koneessa.
×
×
  • Create New...