Jump to content

minapamina

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About minapamina

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Lähti toi Scorpion tilaukseen, 570£ postitettuna ilman veroja/tulleja, eli ne saattaa Suomen päässä tulla päälle. Kalliiks tulee tää auto Vissiin huhtikuun puolväli arvio saatavuudelle, eli siitä sit Suomeen varmaan viikko. Vajaa kuukaus pitää sit vissiin päristellä vuotavalla pakosarjalla.
  2. Joo, lähinnä koitan minimoida hintaa, Milltek varmaan se vaihtoehto jos joutuu EUn ulkopuolelta tilaamaan. Mutta hyvä tietää että suht helppo homma sellaiselle, joka osaa hitsata. Noi pari suomipakosarjaa vissiin kiinakamaa, Megan(kuvassa näyttäisi olevan joku katti, mutta ruskin tuohon hintaan) ja joku toinen? Toki yksi vähän kalliimpi. E: https://turboworks.pl/product-eng-75605-Exhaust-manifold-Mini-Cooper-02-06-R53-1-6L.html Tuossa vissiin tuo halvempi puolalainen tekele megan racingin lisäksi.
  3. Ok, hyvää tietoa, tuntui olevan netti lähinnä täynnä 4-2-1 vs. 4-1 väittelyä, oman pakosarjan kehumista ja muiden dissaamista. Joku 300-400e ei sinäänsä ole paha hinta, mutta katalysaattorin kanssa mennäänkin jo lähemmäs tonnia, mikä ei enää ole sellainen "mihin voi antaa rahat" hinta. Pitänee tuota tutkia lisää kunhan saa johonkin pukkien päälle ajettua. Miten iso homma nykyisen (vanhan, oletettavasti oem) katin hitsaaminen on esim. tuon milltekin pakosarjan jatkeeksi? Eli kannattaako lähteä siihen vai suosiolla hommata uusi? Auto kuitenkin lähes päivittäin käytössä, eli ei viiti
  4. Alkoi kuukausi sitten kuulua pärinää vaikka ja mistä, vein suosiolla pakoputkiliikkeeseen korjattavaksi. Katista eteenpäin joutu vaihtamaan uusiin putkiin ja walkerin pönttöihin, molemmissa takapöntöissä oli reiät. Hintaa kohtuulliset 600e. Sillä lähti takapörinät, mutta edestä kuuluu vielä selvää pörinää, jos yhtään antaa kaasua. Onko jotain yleisesti hyväksi todettuja järkihintaisia pakosarjoja R53 miniin, vai vienkö suosilla korjattavaksi liikkeeseen? Itsellä ei ole vehkeitä hitsailuihin, enkä viitsi paskaa saumaa tehdä, joten nämä hommat jätän mieluusti osaaville. Teoriassa toki jos pakosa
  5. Onko ilmastoinnista mitään jäljellä? Onko autossa lukkoperä?
  6. Ostetaan: 17% pulley ostettu OEM pulleyn irroitustyökalu pitäisi olla järjestetty lainaan isompi välijäähdytin (Airtec, GRS jne.) Cold air intake (Ramair, DDM jne.) Isommat jarrut, esim. r53 JCW, r56, r56 JCW(levyt, palat, satulat, koko roska) Lukko, joko OEM tai 3rd party Lisäksi saa tarjota coilovereita (ostettu) ja viri nokka-akselia, mutta eivät ole ostoslistan kärjessä. Plussaa jos tavarat pk-seudulla.
×
×
  • Create New...