Jump to content
Sign in to follow this  
miihcars

Taas lisää päivityksiä......

Recommended Posts

täytyy kyllä sanoa että vaivaa on nähty muutta on se varmaan kyllä sen arvoistakin todella hienolla tyylillä laitettu !!!!! itse tarvis kans talvella aloittaa toi koneen maalaus yms vaihtaa vähän osia ;) mut talvellahan on hyvä aika ku ei ole talvi autoksi noi mini tehty :D

vielä kerran upea on mini!!! ++++++

Yksinkertainen on kaunista, taas hyvä osoitus siitä miten Ministä saa simppeleillä muutoksilla ja hyvällä maulla todella makeen näköisen .

Yksinkertainen on kaunista, taas hyvä osoitus siitä miten Ministä saa simppeleillä muutoksilla ja hyvällä maulla todella makeen näköisen .

Kiitosta vaan!Oon kyllä samaa mieltä.omasta mielestäni tuossa on kaikki mitä mini tarvitsee...   :)

Ja sehän on se kaikkein tärkein asia siis se että on ITSE tyytyväinen aikaansaanoksistaan!!!

Ja kyllähän sitä kelpaa katsella kuvista ja toivottavasti jossakin yhteydessä luonnossa... ::)

Ja sehän on se kaikkein tärkein asia siis se että on ITSE tyytyväinen aikaansaanoksistaan!!!

Ja kyllähän sitä kelpaa katsella kuvista ja toivottavasti jossakin yhteydessä luonnossa... ::)

Jep,juuri sehän on tärkeintä!!!!!