Jump to content
Sign in to follow this  
marko v

austin mini 65

Recommended Posts

vuosivaihtumassa ja sähköt puuttuu kotona. eilen tuli putsailtua ajan kuluksi minin ovien lasit ja niiden tiivisteet ja heräsi kysymys miten ne lasit laitetaan paikalleen? onko jokin tietty järjestys missä tiivisteet ja lasit tulee laittaa et saa lasit mahtumaan oikeille paikoilleen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei jos vielä tuulitunnelin tarvetta niin soittele 0400-123567, huomasin juuri että olen antanut edelliseen numeroon väärän alun

t.matti

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hei jos vielä tuulitunnelin tarvetta niin soittele 0400-123567, huomasin juuri että olen antanut edelliseen numeroon väärän alun

t.matti

juu tarve on soittelen ensiviikolla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovet maalattuna. peltityöt, puhallus ja maalaus tehtiin kaverin tallilla niin jäi kuvat sit niistä ottamatta :'(. Täytyy koittaa jatkossa ahkerammin ottaa kuvia.

post-725-13848035111909_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä. Ja sen ympäriltä kannattaa rapsuttaa ruosteet ja maalit hyvin pois ennen kaapelin kiinnitystä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se mikä sulla on kuvassa kädessä, sillä kermanvärisellä kotelolla on oikea mittari.

Hydrojousisissa oli jo mustapohjaiset mittarit.

Se toinen mittari on Mk 2:n tai 3:n eli liian uusi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se mittari tulee koteloineen 4:llä kierreruuvilla rintapelliin kiinni. Rintapellissa reijät ja hitsatut mutterit. 2 Ruuveista on niin pitkiä, että konehuoneen puolelle tulee jarru ja kytkin putkien kiinnityskliparit niiden avulla kiinni.

Joudut ottamaan tai leikkaamaan liimaamaasi äänieristettä pois. Mittarin kohdalla on avoin reikä konehuoneeseen. Mahdollinen eriste on laitettava jälkeenpäin konehuoneen puolelle.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Se mittari tulee koteloineen 4:llä kierreruuvilla rintapelliin kiinni. Rintapellissa reijät ja hitsatut mutterit. 2 Ruuveista on niin pitkiä, että konehuoneen puolelle tulee jarru ja kytkin putkien kiinnityskliparit niiden avulla kiinni.

Joudut ottamaan tai leikkaamaan liimaamaasi äänieristettä pois. Mittarin kohdalla on avoin reikä konehuoneeseen. Mahdollinen eriste on laitettava jälkeenpäin konehuoneen puolelle.

noi kiinnitys jutut olikin jo tiedossa mutta kiitos kuitenkin tyhjentävästä vastauksesta. äänieriste ei ole vielä kiinni, soviteltu vasta meinasin sen kyllä piilottaa koetaulunpahvien taakse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

olisko kellään hyviä neuvoja takasivupahvien verhoilun tekoon. niitä "raitoja" mietiskelin et miten ne saisi tehtyä?

voisin myös ostaa käyttökelpoiset punaiset keinonahka pahvit jos joltain löytyy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sellaista keinonahkaaa mihin on liimattu ohut pehmuste taustalle ja ajaa ompelukoneella raidat tai sitten ostat sellaista keinonahkaa mihin on ajettu toi raidoitus ommel valmiiksi.

Valmiidenkaan takasivupahvien hinta ei päätä huimaa, kannattaa tarkistaa ennenkuin alkaa "säästämään" ja tekemään itse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mites toi vaihdekepin kiinnitys tulee, kun laitoin kepin paikalleen ja sen kiinnitysläpyskän päälle ja ne kaksi pulttia kiinni niin ei voinut yhtään kiristää kun keppi ei enää liikkunut, ei ne pultit voi ihan ilman kiristystä pysyä paikallaan. puuttuukos sieltä nyt jotain oleellista esim tulisko laatikon ja sen kiinnitysläpyskän väliin joku tiiviste? laatikko on koukkukeppinen malli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punaiset kohtuukuntoiset takasivupahvit löytyi "kylmävarastosta"

soittele, jos vielä tarvit 044-5135018

 

Keppiongelma lienee ratkennut, mutta tässä kuva:

post-256-13848035229398_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

kiitti räjäytyskuvasta. siellä tosiaan näyttää kuvanmukaan olevan tiiviste välissä kuten epäilinkin ja itseltä tuo tiiviste uupuu niin menee liian tiukalle ja keppi jämähtää jumiin. täytyy noita sivupahveja katella jossain kohtaa, nyt tulee viikon tauko projektin kanssa ja sen jälkeen alkaa loppukiri. tarkoitus saada huhtikuun loppuunmennessä kuntoon.

tuo tiiviste taitaa olla ihan pahvitiiviste, sopivankokoinen kaasarin tiiviste saattaisi käydä tuon paikalle.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mini saatu valmiiksi, koitan saada kuvia laitettua tänne. katsastus vielä uupuu ja kilvet täytyy tilata(alkuperäiset tunnukset). hydrot on vielä täyttämättä, olisiko kenelläkään pumppua?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...