Jump to content
Mikko Koivusalo

Mini 1000 -78

Recommended Posts

Sen takia että ulkopuolelta oli jo maalauskunnos, sisältä ei. Tuolla järjestyksellä maalari pääsi töihin eikä tullut odottelua. Nyt isä saa touhuta ulkokuoren kans ja mä saan rauhas viimeistellä sisustan hitsausta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei täs nyt ensimmäistä autoa olla tekemässä, en meinaa polttaa maaleja. Sisällä on jotain pieniä viimeistelyjä, lähinnä lattiassa.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No joo, projekti olis kasausvaihees. Jarrut on muuten käyty läpi, pääsylinteri pitäis vielä rempata. Pitäiskö tuon alkuperäisen pääsylinterin(kaksipiirinen) purkautua kun sieltä sisältä ottaa sen sokan pois?

Kaks sylinteriä on nyt pöydällä, eikä kumpikaan suostu purkautumaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites


Sylinteri on tuota alempaa mallia, pyöreällä säiliöllä.

Sokka on otettu pois(nro. 16?),ymmärtääkseni pitäisi nyt purkautua, mutta ei vain halua purkautua.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt kun sulla on lukkorengas 16 poissa, kaiva pois 21, 15 ja 20 .

Näkyviin pitäis tulla toinen lukkorengas 14 , se vielä pois niin avot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eivät vain meinaa lähteä. No, pitää jatkaa yrittämistä.

Itse auton kokoonpano etenee hitaasti mutta varmasti. Jos ensi kesänä liikkuisi jo omin voimin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minkälainen järjestys on noilla minin kattoverhoilun kiinnityspuikoilla? En sitten tajunnutn kuvata niitä ennenkö purkasin kattoverhoilun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...