Jump to content
club75

-65 Austin Mini

Recommended Posts

5 tuntia sitten, Turbo 69 kirjoitti:

Ja,jos et tuolla kannella 100 heppaa saa,oot tehny hyvän näkösen ja kalliin Minin koneen.?.

miten se meni että jos tehot tippuu puolella niin viritys on onnistunut =)

Jaa viesti

Mulla on sekä Clubmanissa että pikkiksessä semmoiset. Clubmaniin ne  istui edessä suhtkoht hyvin, takana varsikin alahelma istuu huonosti. Pikkikseen ne ei istuneet oikein mitenkään joten laminoin niihin lisää materiaalia ja muotoilin sisäreunan niin että se seuraa paremmin korin muotoa. Kyllä ne sinne sai sitten melkoisella vaivalla sopimaan.

Jaa viesti

3 tuntia sitten, club75 kirjoitti:

Alkuperäiset pitäs olla. 

Tarkoitin että minun yksilöt pitäisi olla alkuperäiset. Sellaisena ne ostin :)

Jaa viesti

Kyllä nuo kaaret ei satu sinnepäinkään, ja se per#### tiiviste on ihan syvältä. Olisko tuohon toista tiiviste vaihtoehtoa. 

Jaa viesti

Muistin tuossa just että mulla on morriksen konepelti :) eihän sillä muuten väliä mutta keulamerkin reiät pitäs vissiin tukkia....

Jaa viesti

Tässä on joutopäivinä saatu jotakin aikaiseksikin, pohjat alkaa olla pikkuhiljaa loppusuoralla. Koitin paikallista verhoilijaa saada kiinni mutta oli joululomilla ilmeisesti niin tekasin ite ovipahvit eteen ja taakse. Ja taas se sama virsi että kun ite tekee niin tulee just semmonenko sattuu tulemaan. Pari kuvaa on aina mukava...

pohjia7.jpg

pohjia5.jpg

1.jpg

2.jpg

6.jpg

9.jpg

17.jpg

31.jpg

Jaa viesti

Pistä vielä nitojalla kiinni takaa,tuppaa tuo pelkkä liimaus irtoamaan.Et vissiin laittanu mitään pehmustetta väliin?Ite laitoin noihin 4mm vaahtomuovin väliin,tulee vähän pehmosempi ja hyvin menee vielä paikalleen.

Jaa viesti

täytyy hommata sopivan mittaisia panoksia...

laittakaapas pieni yhteenveto mitä tarvii kun laittaa metron levyjarrunavat? alatukivarret minkälaiset? reaktiotangot minkälaiset? ohjausvarret käykö esim rumpujen navoista?

renkaat 12", pyöränkoteloita ei ole avarrettu

on tästä ollut juttua foorumilla aikaisemminkin mutta kertaus on aina paikallaan

Jaa viesti

Koppaa hiottu, pakkeloitu, maalattu ja kaaria soviteltu. Kaariin olen kohtuu tyytyväinen vaikka aikaa meni paljon ja vielä loppusiistiminen on tekemättä.

Kattoverhoilu oli ihan paska ja kun tuota nahkaa sattu olemaan niin ajattelin että kokeilen tehdä uuden. Laitan kuvan kun on valmis.

Ikkunoita testasin tummentaa, vähän on tumman oloista mutta kuvat valehtelee =)

2.jpg

4.jpg

13.jpg

oikeatakakaari.jpg

vasentakaraari.jpg

Jaa viesti

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään