Jump to content
club75

-65 Austin Mini

Recommended Posts

Vesalta varmaan saisi teknisiä vinkkejä, niin ei ainakaan virheitä tarvitse tehdä kahteen kertaan :)

Jos se nyt tekniikan miehillä on mahdollista ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on ollut 16V kansiprojekti jo pian 15 vee työn alla. Ehkä joskus...  Toki realistina möin club75 projektiin hihnapyörät :-)  Lievää innostusta toki tuli kun näin kuvia yhden vanhan brittikamun projektista. Löysin jemmasta jopa tohon projektiin varatun lohkonkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eikai tuossa enään ole isompia arvailuja. Nokkien ajoitus ja sähköt mutta nehän ei oo kummoinen homma :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 tuntia sitten, minorv8 kirjoitti:

Paljonko kokonainen läjä megaruuttaa maksaa tänä päivänä ?

hyvä kysymys, riippuu tietenki riittääkö mikä versio... pitäs vähän laskeskella mitä tuohon on tähän mennessä mennyt

Share this post


Link to post
Share on other sites

mitäpä luulette, pitäskö tähän laittaa jarrutehostin (rumpujarrujen kaveriksi?) =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meinasitko saada tuon tonnisena katsastaa?Tuskin kukaan katsastusmies uskoo,että olet tuon kannen tonniseen väsänny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei, on niitä jotkut saanut leimattua rumpujarruilla mutta muutoskatsastukseen kyllä oikeasti tarvitaan levyjarrut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Periaatteessa pienet 7,5" levyt tarvitsevat tehostimen kaverikseen ja 8,4" voi laittaa ilmankin.
Toisaalta eipä juuri kukaan radallakaan käytä tehostinta S:n kään levyjen kanssa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saattaa muuten,olla että tuolla kannella vaativat vielä tehon mittauksenkin...ruisku muistaakseni vaatii sen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tarkoittaa sitä,että levyt ja tehostin.Tossa nousee tehot sen verran ylös.Minulla turbon mitattu teho 92,5 verrattuna Cooperin 76 hv:n,riitti 7,5" levyt tehostajalla.Vuoren Veskulla vertaus ERA turbo Miniin,sallittu 114hv,mutta jarrut piti olla samanlaiset.Eli,8.5" jäähdytetyt levyt tehostajalla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jätä sit siihen 90 tai alle,Vesku sai omastaan ainakin 110 hv irti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo, otan pari tulpan johtoa irti niin sillähän se asettuu tuohon 90 kantturoille :) Mutta pitäs se varmaan saaha käyntiin ennen sitä. Tilasin triggeripyörän englannista, minin bolt-on tyylisen. Korin kanssa on nyt tullut tapeltua. Lähipäivinä pitäs vetasta hiontavärit päälle. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja,jos et tuolla kannella 100 heppaa saa,oot tehny hyvän näkösen ja kalliin Minin koneen.?.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minorv8:Elä ole sentäs noin negatiivinen,jos ois sentäs jotain armoa nykyisillä katsastus herroilla...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...