Jump to content
Turbo 69

Mini- 66:n turbo päivitys

Recommended Posts

1 tunti sitten, Turbo 69 kirjoitti:

Projeti pikkuisen eteenpäin,kone paikalleen sovitusta varten.Ei ole paljon enempää turbolle  tilaa,tosin T3:lla kone oli sentin edempänä,vetarit ei tykänny.Painekelloa ei voi laittaa alkuperäiseen paikkaan.Onko ehdotuksia?Itse meinasin laittaa  pikku hylsysarjan taipuisan varren tuohon jatkeeksi,sais siirrettyä väljempään paikkaan.

sehän kuulostaa ideapläjäykseltä, alkaakohan se ajansaatossa veltostuun? mites esim. kierretanko jonka taivuttelet sopivaan muotoon?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuskin veltostuu,jos niin käy,sit pitää laittaa viagraa.?.Kierretanko liian jäykkää,ei tuu toimimaan,joustava parempi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuleeko toi pakosarja vähän ulommas lohkosta kun metron sarja ettei turbon imupuolta mahtuis vähän kääntämään. Ite ajattelin  tollasen välilaipan t3 pakosarjaan tehdä tai ostaa, Eikö t25 ja t28 ole aika samankokoiset, eli helvetisti pienenpiä kun t3.

WP_20160717_17_08_17_Pro.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuo on melkein samassa kohdassa,lohkon ja imupuolen väliin jää n.1cm.Kääntäminen ei auta,on pyöreä.Eikä pysty tuosta kääntämään muutenkaan enempää kumpaankaan suuntaan.Se ei nyttenkään oli ihan suorassa öljyn tulon ja paluun suhteen.25 ja 28 on vissiin ihan samankokoiset.Lisäksi t28 on enemmän oikealla,eli downpipe on enemmän kytkimen puolella,joutuu tekemään lisämutkan.Vastaavasti painepuoli ei ole niin ahtaassa paikassa.20171212_232026.thumb.jpg.786e658477fc4cf8caca1f561e847b30.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nonni,yön tunteina tommonen aikaan saannos.Ainakin paine-ilmalla 0,5 barin paineella toimi.Nyt vaan kone pois ja mallaamaan kiinnike koneen kylkeen.Vielä pitää downpipe tehdä samalla loppuun.15131199429411633233896.thumb.jpg.36ad4d954f956aedb0c314b8e23dd36d.jpg20171213_010247.thumb.jpg.9dd87a29e73a03c3abbf21e01cbc1ebc.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Viime yön tekosia,tuommosen mutkan joutui tekemään.Muut kuvat vähän valehtelee,tilaa on putken ympärillä n.1 cm joka puolella ja kokemuksen mukaan  se riittää.Putki ei tosin ole 2",vaan 48,2 mm "vapaa-ajan" terästä eli hapokasta.Koneen paikalla ollessa,menee alakautta nätisti sijoilleen.Tuo laippa turbon jälkeen on Motonetin hyllystä,vähän reikien muokkausta tosin vaati.20171214_014607.thumb.jpg.418d573c1a0a3c23cb27d52d0050e41f.jpg20171214_014118.thumb.jpg.110e85de5e31c12212a9dbc9aa70f0d8.jpg1513209295832-1365214610.thumb.jpg.0562a90e076655837fe61a34b34d840b.jpg20171214_014420.thumb.jpg.259e0962836d5be8e51715894d16a8f4.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt olis viimeinkin turbo ja downpipe "lopullisesti"paikallaan,jos nyt kestäs seuraavat 5 kesää,lukitukset ei ole nätit,mutta hoitavat hommansa.Turbon ja pakosarjan laipat piti kiinnittää läpipulteilla.Näin hitaasti jos tämä projekti etenee,kevät on pitkällä,ennenkuin tämä vehje liikkuu. ??.Tosin lunta täällä on pirusti,antaa teiden sulaminen aikaa.?.15186385262371165430999.thumb.jpg.2eebd3783766663c2f886862b2f4cd44.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...

×
×
  • Luo uusi...