Jump to content
FD100L

A+ jakopää?

Recommended Posts

Pitäis vaihtaa jakopää, rattaat ja ketju. Tiivisteet tietenkin.

Onko tossa A+ jotain eroa wanhempiin 1300 cc, kun aattelin laittaa kaksrivisen.

Vai laitanko vaan yksrivisen, kiristimineen?

Vanhastaan muistan ainakin, että se yksi pultti piti vaihtaa uppokantaseen, että ketju mahtuu, onkohan muuta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
3 tuntia sitten, minorv8 kirjoitti:

Molemmat alapultit on uppokantaisia. Laita kaksrivinen kiristäjällä jos sulla on tarvittavat hilut.

Jep, niin se oli.

Juu siis, ei ole vielä hiluja, siks kyselenkin. Ilmeisesti ei ole  eroa A / A+ samat osat käy?

Pitää pyhien jälkeen hommata, nythän olis ollu aikaa pyhinä laitella!! Hahhah! 😄

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Varhaisempi A+ taisi olla ilman kiristintä ja jakopään koppa on erilainen. Taitavat käydä osat ristiin jos kopankin vaihtaa.

Viimeisimmässä purkamassani moottorissa oli kaksirivinen ketju ilman kiristintä. Onko tuohon kaksiriviseen ketjuun kiristintä saatavillakaan?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
11 tuntia sitten, Minimalia kirjoitti:

Varhaisempi A+ taisi olla ilman kiristintä ja jakopään koppa on erilainen. Taitavat käydä osat ristiin jos kopankin vaihtaa.

Viimeisimmässä purkamassani moottorissa oli kaksirivinen ketju ilman kiristintä. Onko tuohon kaksiriviseen ketjuun kiristintä saatavillakaan?

Jep, en mä ajetellu enää sitä kiristintä laittaakaan.

Kaksirivinen ketju rattaineen + tiivisteet.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...

×
×
  • Luo uusi...