Jump to content
Sign in to follow this  
4minis

ABS anturi

Recommended Posts

Tietenkään se anturi ei tullut ulos vaan katkesi kiinnityspultin korkeudelta. Miten nyt jatketaan?

Poraaminen? Purkaminen? Kiitos vinkeistä etukäteen. Autosta on tarkoitus tehdä vakio 1600 aikaamyöten. Nyt on liikenteessä ajoaikaa vuosi kun ABS valo ei palanut varsinaisessa katsastuksessa mutta raidetangon vaihdetun pään esittelyssä paloi ja meni läpi.

t.jp

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noin taitaa käydä aika helposti. Olka-akseli on helppo irrottaa, joten ottaisin sen pöydälle niin pääsee helposti käsiksi tynkään ja auttamaan takapuolelta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos neuvosta. Noihin tuo näyttää menevän. Samalla on tuo laakerin vaihtokin helpompi tehdä. Toisen puolen vaihdoin paikoillaan. Tuleeko se sininen liitin jotenkin ulos. Tuolla runkoaisan vieressä näyttää olevan. Vai katkaistaanko vain johdosta ja liitetään uusi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä se sininen liitinkin sieltä aukeaa. Pienellä meisselillä joutui muistaakseni avittamaan sen lukitusta/klipsiä. Se on vesitiivistä mallia, ja omassani oli vielä ruostesuojaukset siinä päällä...

Mä aikoinaan kaivoin sen anturin yläkautta pois, poralla pikkuhiljaa avittelin, asteittain isommalla terällä. Varmasti helpompi ja varsinkin nopeampi ottaa olka-akseli irti.

 

26725308988_d4c884d4b8_z.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...