Suutari 0 Posted August 17, 2020 Report Share Posted August 17, 2020 Kuvia 10 vuotta sitten hankitusta ja nyt uudelleen herätellystä projektista- Edellinen omistaja purkanut ja hukannut osan osista ja kyllästynyt . Link to post Share on other sites
Ritke 6 Posted August 17, 2020 Report Share Posted August 17, 2020 Tuohan on nyt jo hyvässä vaiheessa kun kori hitsattu ja maalattu. Työn iloa tekemistä pienessäkin autossa on. Link to post Share on other sites
Suutari 0 Posted August 20, 2020 Author Report Share Posted August 20, 2020 Runkonumero hukassa. Lattiassa ei ole eikä moottoritilan vinotuessa. Voisko olla mahdollista ettei sitä ole ollut muualla kuin tyyppikilvessä? Jota ei myöskään ole tallessa. Jossain kuvassa vanin tyyppikilpi oli oikean puolen lokarissa lämppärin puhaltimen etupuolella vai kuuluuko vanissakin kilpi olla siinä jäähdyttäjän ja lokarin välissä? Auto on Austin ja vm 67. Link to post Share on other sites
mini850 3 Posted August 20, 2020 Report Share Posted August 20, 2020 Mulla on runkonumero lyöty vasempaan vinotukeen, näyttää siinä "tuulitunnelin" päällä olevan kilven kiinnitysreijät sullakin Link to post Share on other sites
Sampsa 1 Posted August 21, 2020 Report Share Posted August 21, 2020 Mulla löytyi -65:ssa numerot moottoritilan oikean puolen vinotuesta, oli vain niin huonosti stanssattu että oli peittynyt jo pohjamaalinkin alle. Eli voivat olla hyvin peitossakin kun kerta jo maalattu Link to post Share on other sites
Suutari 0 Posted August 21, 2020 Author Report Share Posted August 21, 2020 Vinotuet ja lattia tutkittiin puhalluksen jälkeen eikä niissä ollut mitään . Tosin jalkatilan etuosassa oleva kaukalo (syvennys) on uusittu . Link to post Share on other sites
LeeHarvey 20 Posted August 22, 2020 Report Share Posted August 22, 2020 -67 meistaus on tehty Suomessa ja voi periaatteessa olla missä vain. Yleensä meistattu vain numerot. Meistausten laatu erittäin vaihteleva. Alu-lätkä kuuluu olla syylarin kauluksessa. Link to post Share on other sites
minorv8 50 Posted August 22, 2020 Report Share Posted August 22, 2020 Koskas meistattu numero tuli pakolliseksi ? Olisko vasta 60-luvun puolivälissä ? Link to post Share on other sites
inno75 16 Posted August 22, 2020 Report Share Posted August 22, 2020 Veho lähetti Austin -huoltotiedotteen 14.9.1967 ja siinä lukee ; "Tehtaalta on tämän vuoden keväästä lähtien meistetty alustannumero yllä mainittujen (Mini .1100 ja 1800 ) autojen etulattiaan lähellä oikeanpuoleista kynnystä. Numero on meistetty lattian sisäpuolelle isoilla kirjaisimilla , joten se on helposti luettavissa. Tehtaalla auton lattiaan meistetyn alustanumeron lisäksi ei kunnostushuollossa tarvitse meistää auton koriin uutta alustanumeroa." Oy Veho Ab Huolto-osasto psta J.Saksa Link to post Share on other sites
Morrismato 1 Posted August 22, 2020 Report Share Posted August 22, 2020 Itsellä kahdessa 67 minissä saloon ja vani on molemmissa lyöty rungon numero apukuskin etulattiaan penkin edessä ennen kaukaloo kirjaimet, sekä numerot. koirankoppi 1 Link to post Share on other sites
koirankoppi 35 Posted August 27, 2020 Report Share Posted August 27, 2020 Meillä 67 mallin Travellerissa on tehtaan meistaama koko kirjain/numerosarja repsikan lattiassa, keskitunnelin edessä tasaisella osalla, ei syvennyksessä. Pitkittäissuuntaisesti Kun menin reilut 17v sitten katsastamaan, niin katsastusmies tiesi, että 67 vuosimallista pitää löytyä numero lattiasta. Ei kelvannut vaikka oli vinotukeen meistetty. Onneksi maalikerrosten alta löytyi numerot Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now